dissabte, d’octubre 08, 2005

Crònica del viatge a Bilbao 1a Part

Fa temps endarrere un cap de setmana vam quedar d'anar a Bilbao allí ens i esperaba el meu amic (bro) thenet i tambe i teniem al Jon d'allà mateix ell. EL viatge va començar desde la Seu amb el culbert vam fer la expedició cap allà amb 5 horetes d'anada ens i vam plantar ja que encara no ens coneixiem gaire el cami i havia molts camions per la carretera desde lleida fins a saragossa aixo es lo que ens va relentitzar més pero amb un conductor com el culbert vam anar fent pim pam sino vam adelantar 200 camions eren pocs jejejeje vam parar una mica més enllà de Saragossa per menjar alguna cosa a mi no sem acut res més que dir "me puedes poner un entrepan de pernil salat xDD" la noia em va mirar amb una cara, el culbert es va fotre a riure pero al final ens vem entendre, aixo d'anar cap a l'estranger es una mica xungo o teniu que entendre, al mateix bar del costat de carretera em va sobtar una cosa que hi havia un home venguent butlletes de loteria de la Once alli plantat al mitg amb una cadira de rodes i 10 metres més enllà hi havia una altra persona que si alguna persona volia comprar un numero s'atansaba aquell home al de la cadira i li agafaba i li venia... no o vaig acabar d'entendre ja que l'altre home prou que es podia moure pero bueno ells sabran... tot seguit vam anar a donar una volta per fora per estirar les cames i vam seguir el cami que encara ens quedaba, quant vam entrar al País Vasc es va posar a ploure i la pluja mes aquells paisatges feien posar la pell de gallina de lo maco que era allo, al cap d'una horeta vam arribar a Bilbao i ens vam dirigir cap al hotel, mentres estabem fent cua a un semafor al costat teniem un cotxe un audi de color blau amb linies blanques molt wapo i a dintre hi havia segons diu el culbert el cantant de fito i fitipaldis ell mateix alli al nostre costat el culbert domina d'aixo de reconeixer a la gent xD tot seguit vam arribar a l'hotel ja que era facil d'anar-hi, arribem jo tret els cons que hi havia davant de l'hotel per aparcar el cotxe per baixar les maletes i de sota les pedres surt un policia i ja estaba escribint la multa... ens va dir que si anabem al hotel i li vaig dir que si i ell segur i jo si si, fins que no va veure que entraba a l'hotel ell no va marxar d'allà... ja veus arribar i moldre eh! El meu amic thenet havia sortit a donar una volta amb el Jon, ens vam tindre que esperar 10 minuts per alli a fora descansant una mica del viatge i per alli va arribar un volwagen golf de color blanc amb el Jon conduint i de copilot el thenet el meu gran germa una de les grans persones que he conegut per internet i que ens portem molt be :) tot seguit vam anar a l'hotel a les habitacions que estaben de luxe hotel de 3 estrelles molt ven arreglat, vam estar 10 minuts per alli i ja vam anar a donar una volta per bilbao...