diumenge, d’octubre 09, 2005

Crònica del viatge a Bilbao 2a Part

Com us deia l'altre dia sobre el viatge a bilbao vam surtir a fer una copa amb el meu amic thenet i amb el Jon que ell es de bilbao i vam anar per el centre i alla ens vam trobar amb un altre noi i vam fer un beure i vam parlar durant un parell d'hores, despres ens en vam tornar cap al hotel sense abans despedinse del Jon que ens va portar amb cotxe. Vam planejar la nit tal com surtis i va ser aixi que vam anar a un restaurant una mica ruin que hi havia per alli pero nosaltres ja estabem sentats aixxx pero vam sopar prou be (el salmo era lo mes bo :P) i res vam beure una mica mentres sopabem per anar pillant el contentillo per despres sortir per alli. La festa del divendres va ser light ja que vam anar a pubs a unes galeries que hi havien per allà amb diferents estils de musica i molta gent per ser un divendres com he dit (ja que jo estic acostumat a no veure casi ningu aqui xD) i res vam entrar a un pub i vam fer uns beures i com tambe estabem cansats del viatge ens en vam tornar cap al hotel per dormir una mica i l'andema poder sortir aviat per donar una volta per bilbao. L'andema al demati vam surtir aviat per anar a veure l'estadi de San Mamés pero estaba tancat ja que aquell cap de setmana jugaben a madrid, despres vam anar a fer fotos del port desde adalt un mirador i vam seguir una gran avinguda caminant, vam entrar a unes galeries a mirar que hi havia tot seguit vam arribar al "guguenhein" pero no vam entrar a dintre i vam entrar als rombos que hi han al costat que ja ens vam semblar prou interesants per la combinacio de la llum que hi havia, despres vam seguir pasejant per alli al costat del riu i vam anar a parar per el centre de bilbao i vam comprar alguna que altra coseta de regal o per nosaltres, es va posar a ploure per sino fos tipic xDD tambe vam anar per alli a menjar alguna coseta per trencar la gana, tambe vam anar al corte ingles de bilbao era prou gran, no vam parar de mirar coses amunt i avall per pasar la tarde jejeje i alguna cosa va caure tambe (com un formatge sense pagar xDDDDDD) despres de la visita al corte ingles ja vam anar cap al hotel de nou pero abans d'arribar per alguna altra botiga tambe vam pasar per acabar de fer la visita per la ciutat...
Al ultim episodi i va la festa a bilbao d'un dissabte nit :P