diumenge, d’octubre 22, 2006

Entrevista a mi

Fa uns dies la Maria i la Laia em van fer una entrevista (com les quines faig jo però diferent). Abans de sortir de casa vaig mirar el seu Blog per a ver si l’havien posat i encara no i era, vaig pensar no han tingut temps. La sorpresa va arribar a la Murga quant em vaig trobar a la Laia i vaig estar parlant amb ella i em va dir que havien posat l’entrevista a l’hora que vaig mirar jo el seu Blog, em vaig quedar a quadres pero cap problema, tot podia ser un fallo de 10 minuts de diferencia. Avui quant m’he despertat entrat al seu Blog i l’entrevista estava allà, així que si la voleu llegir l’entrevista i visitar de pas el Blog de la Maria and Laia endavant. Gràcies nenes per pensar amb mi.

Entrevista a mi

2 comentaris:

Mireia ha dit...

Je, je, que bones que son! Han penjat un video d'elles dos barallant-se brutal!

Fubu ha dit...

Doncs si, estan bojetes eh! xDDDDDDDDD