dilluns, d’octubre 30, 2006

Un regal que val la pena

Fa cosa d’un any que vaig anar a Castellar de N'ugh, vam passar la tarda per allà adalt i vam comprar brenar a una de les tantes botigues que hi han. A dintre d’una botiga vaig veure un plat que em va fer molta gràcia, i es el que esta aquí a sota, però no el vaig comprar, el temps va anar passant i l’altre dia (fa un mes aproximadament)vaig anar amb el meu pare a Tarragona i de pujada vam anar a parar a un poble que esta al costat de Tàrrega que no recordo com es diu, en aquest poble vam anar a comprar un càntic i jo mirava tot lo que hi havia per allí i allà també hi havia aquest plat però tampoc el vaig comprar. Amb aquesta ja hi anava 2 intents fustrats de compra del plat. Ahir els meus pares van anar a passar el diumenge a fora de casa, la sorpresa va arribar a la nit quant vaig arribar i a sobre del llit i tenia una bossa amb alguna cosa a dintre embolicat, vaig preguntar a la meva mare que es això i em va dir no se no se... així que em vaig possar mans a les obres i vaig desembolicar el regalet i que hi havia a dintre? Doncs el plat anteriorment esmentat i que podeu veure a la fotografia, ostia quina il•lusió que em va fer veure el plat aquí a meva casa. Ara aquí algun es preguntarà i on el van comprar? Doncs a Castellar de N'ugh jejeje. Estem pensant on penjar-lo perquè sigui de gran vista per tothom que entri en aquesta casa. Espero que algun dia es pugui complir tot el que i posa dintre del plat, sobretot la quarta frase.



Nostra Terra Catalunya.
nostra parla el Català,
nostra dansa la Sardana,
nostre desig la Llibertat.
//*\\