dimarts, de setembre 05, 2006

Pequín 2006 - Cinquè dia

El Cinquè dia va ser un dia molt light per començar, respecte als altres ja que ens vam anar a fer un massatge tradicional a Santlitun. Quant vam acabar vam anar en busca d’un Ciber per la zona, vam tindré que anar una mica lluny, al Barri de ChaoYangMen, la meva primera impressió abans d’entrar al Ciber pensava que seria amb 10 ordenadors o alguna cosa així, però no va ser així sinó que estava plagat de pc’s i casi tots estaven plens de gent. Jo em preguntava també, que feia la gent als Cibers de Xina, la resposta la vaig veure ràpid mirant cadascuna de les pantalles de la gent, Xatejaven amb un programa que es diu QQ que es xinès, també juguen a jocs Xinos, escolten musica a tot drap i lo que em va impactar més es que ells van a mirar les series de televisió als cibers... per flipar. Despres del Ciber que ens i vam estar una hora vam anar a donar una volta per la ciutat on no vam tardar anar cap a casa, on alguns van optar per fer un son per poder aguantar una mica a la nit. La nit es presentava interessant ja que teníem que anar a sopar amb el presentador de les noticies de TV3 a Xina Sergi Vicente (Si em llegeixes Sergi, espero que te vagi tot be, una forta abraçada), vam quedar a un lloc que no se com es diu i allà ell ens va ensenyar lo que seria una botiga que estan apunt d’obrir de roba. Vam anar a sopar al 1001 nits, un lloc impressionant ja que es menjava molt be, aquí vam estar parlant i sopant durant un parell d’hores llargues. En Sergi i la seva novia van marxar cap a casa i nosaltres vam anar al Bar Nan Jie, que estava freqüentat per bastants extrangers, on de seguida vam anar a donar una volta per les rodalies. Per acabar la nit vam anar al Rock and Roll (Segons el Xenca, el Pont Aeri Xino xDDDD), jo tenia ganes de veure aquesta sala, vam agafar uns taxis i vam anar cap allà. Un cop vam arribar vaig veure un cartell a fora on i posava lo de Rock and Roll, vam entrar cap a dintre i lo primer que em va sobtar es que teníem que pujar un parell de pisos amb ascensor. Sortim del ascensor i en Xenca va parlar amb un home molt molt baixet on li va dir que veníem amb ell i així va ser ens van deixar entrar sense pagar (ens vam estalviar 3€ d’entrada jaja), a l’entrada un home et passava un aparell per saber si portaves alguna cosa de ferro o perillosa, a mi em va localitzar la camera i em va dir que a dintre no es podien tirar fotografies (val val xD, amb un parell de copes ja no t’enrecordes eh Toni xD). Un cop a dintre la musica era prou bona, era Dance a l’estil Italià , vam estar un parell d’hores llargues dintre de la discoteca i la meva pregunta era perquè en Xenca li deia Pont Aeri Xino jaja, al cap de unes quantes cançons o vaig descobrir, de cop te posaven una cançó molt a saco i al cap de dos cançons ja tornaven a posar Dance normal jajaja. Així que aquesta nit va estar prou be en aquest local, ja que teníem que plegar aviat perquè l’endemà teníem que anar cap a la muralla Xinesa.

Fotografies del Ciber on vam anar

 
 

Aixo es al mateix Ciber, son ordenadors més privats per si vols intimitat ja que els altres estas bastant enganxat.

 

Aqui es pot veure a la pantalla tot lo que hi havia en un ordenador del Ciber, clar tot estava amb Xines.



Una foto que vaig tirar del carrer

 

La mare amb la seva mainada a dintre d'aquesta bicicleta

 


A la nit, quant vam sortir em vaig trobar amb aquest local de massatges que em va sobtar la imatge que tenien a la escala, la Sagrada Familia!!!

 

Fotografies de nit de la ciutat, la meva camara no esta preparada xD

 
 

Aqui en principi i surto jo entre mitg d'aquestes 2 grans pilotes que estaven a l'entrada de l'estadi de futbol.



Aqui l'entra de la discoteca del Rock and Roll



Una foto a dintre, es curios el meu cabell, no mel vaig tenyir pas jeje

 

Son les taules que hi ha dintre d'aquesta discoteca

2 comentaris:

eskary ha dit...

Hahaha el que mes m'agrada dels cybers de xina son lo friquis que son amb els cartellets, (en pendre nota) i lo cutres que son els monitors, segur que et produeixen cancer d'ulls. Ja m'agradaria tenir un cyber aixi de gran, pero aqui a la seu es imposibe i inviable.

Fubu ha dit...

Jajajaja, per cert hi havia alguns cybers que tenien pantalles planes eh! potser tambe produien cancer d'ulls pero bueno jajaja.