dijous, de desembre 29, 2005

Crònica Catalunya 1 - 1 Paraguai

Ja feia molts dies endarrere que tenia previst anar a Barcelona a veure la Selecció Catalana de futbol al Camp Nou, i aixi va ser vaig anar buscant gent que volgues vindre i ja ni vaig trobar fins a 6 persones erem pero al final vam ser 4 ja que la baixa a ultima hora del meu cosi a causa d'un esguinç doncs no va vindre i al final erem els Toledos i el Geri. Vam pagar dies abans 25€ per anar aquet partit, jo crec que es un preu molt molt raonable si tu pares a pensar que una entrada al Gol Nord val 15€ + 9€ del concert +el viatge doncs no quadra pero bueno nosaltres vam surtir-hi guanyant ja que ens va costar més barat. Vam surtir de la Seu a les 17:30, desde l'estació d'autobusos alli anabem amb un autocar del Brugulat, vam surtir de la Seu amb el nostre cargament personal de beure i tot... per el cami vam anar bebent una mica i tot (unes Xibeques per anar pasant l'estona jeje) vam tindre que parar més enllà de Ponts perque no podiem aguantar més les ganes de... (u deixo a les vostres ments xD) i vam tornar a pujar molt més buits i vam seguir amb lo que estabem, el viatge es va fer una mica llarg ja que l'autocar aquell no gambaba molt o aixo ens semblava jeje, vam arribar a BCN que debia faltar 30 minuts per començar el partit i ens van donar les entrades i alguna que altra coseta com una pancarta de "Catalunya is not SPAIN" i ja ens vam dirigir cap a dintre, nosaltres teniem 2 entrades una per anar al Gol Nord i despres el Passe de Premsa que amb aixo podiem asentanse on vulguesim, vam decidir d'anar a tribuna a uns bons asientos, ja desde les grades vaig cridar al Valdes que ell em va saludar ueee i tambe o tornaria a fer quant el van canviar a la segona part per l'Arnau, el partit en resum va estar molt be llastima de que el porter de Paraguai es pares el penalti o sinor aguesim guanyat pero bueno aquets partits son per pasar l'estona i no per anar a guanyar, sino per reinvindicar que volem Seleccions Catalanes JA! aixi que ja sabeu al proxim partit veniu a l'estadi que aquet cop feia molt de fred i erem nomes 30mil persones, potser si haguesim estat més no haguesim pasat tant de fred jeje. Despres del Partit vam anar als concerts que tambe com he dit teniem entrada i nomes vam poder veure el concert de La Carrau, una exibicio de Castellers i 2 cançons dels d'Obrint Pas, ja que a la 1:30 teniem que marxar :( quina llastima peroo bueno que si fara no tot podia surtir be en una gran nit com aquesta, bueno a continuació us poso les fotografies que vaig fer:

Abans de Començar el partit vaig fer una foto al marcador xD



Aqui em vaig fer una foto amb el meu amic Geri abans de començar el partit



Aqui les 2 Seleccions abans de començar el partit tambe, cadascuna escoltant el seu Himne personal, cal recordar que el nostre es el Segadors eh!



Durant tot el partit es van encendre diferents Bengales al Camp Nou, en algun moment al Gol Sud on podeu observar el fum i la llum tambe i van haver d'actuar els Mossos diferents vegades. Deu ni dor com la liaven aquesta gent.





Sense paraules, ja s'enten lo que i posa a la pancarta "Catalonia Is Not Spain"



Jugant el Partit els 2 equips



Aqui el Meu Valdes!! concentrat al partit



Celebració del primer gol, el van anar a celebrar a la banda



Despres ens en van marcar un ells, no tinc foto i ja va acabar el partit i ens vam dirigir cap al Palau Blaugrana a veure els concerts (La Carrau+Obrint Pas+Mesclat), un dels organitzadors del concert era la pagina web RacoCatala.com



Al mitg del concert m'he vaig trobar al Nandin que estaba amb el Carpin de Coll de Nargo i al Joel vaya 3 fenomens



Aqui el grup la Carrau



Quant va acabar la Carrau van fer uns quants Castells, aqui una foto dels quals



Durant els concerts i va haver bastant ambient, aqui podeu observar la pista del palau plena de gent



I aqui la foto dels Obrint Pas que va ser el concert més fugas d'ells que estat mai, 2 cançons.



Per ultim aqui us deixo les entrades i el passe de premsa per si els voleu veure :)



Cal agrair als Toledos, al geri i tota la gent del bus per anar a un partit de la Selecció a fer pinya i gracies a tu David per estar alli ;)

Aqui com es tradició us deixo el resum del partit per els més despistats o per la gent que te ganes de tornar a veure algunes jugadetes del partit.