dissabte, de gener 28, 2006

La Neu 3era Part

He surtit un ratet al carrer a fer uns encarrecs i amb els amics a donar una volta, he aprofitat tambe per tirar alguna que altra foto aqui us en posare un parell més de part meva, ja sabeu gent enviu-me fotos :)

Aqui el ninot de neu del Barça que hi havia fet al costat de meva casa!!



Una foto del meu carrer amb el seu estat.



La Silvia m'ha pasat un bon pack de fotos i he triat les millors perque les pogueu disfrutar, merci nena ^_^

Aqui la seva germana s'ha distret a fer un ninot de neu jeje




Aqui una foto ben maca de la Torre de Solsona.



Desde seva casa la vista del davant





Tambe m'han fet arribar fotos desde Guissona, les noies son l'Anna i la Nuria, gracies wapes. (Son més personals pero he decidit posarles jeje)



Que no i falti el ninot de neu tambe a Guissona eh!



Continuara...