dimecres, de febrer 01, 2006

La Neu 7a Part - Ultima

Tranquils que ja es l'ultima part de la Neu ja que tenia que posar totes les fotos que m'han fet arribar pero valia més fer-ho per episodis que aixi quede millor i no es fa tant pesat i aixi us controlo cada dia jeje, doncs aquestes ultimes venen de part del Vila i del Tete (estic esperant unes que me te que escanejar l'Arni pero de moment no o te... aixi que potser hi haura una exclusiva per part d'ell, ja verem segons pasi el temps) aixi que disfruteu d'aquestes de moment:

Les 4 primeres venen a carrec del Vila! (merci tiu)

Aquesta vista es del barri de Santa Magdalena



El mateix Vila amb el seu cotxe ben colgat de neu jeje



Oh que gran que es l'Espoleta, encara i falta gent aqui, salut nanus!



Aqui la població de Ballestar que esta per el costat de la Seu, tambe va patir la nevada com podeu observar.



El Tete tambe m'ha pasat fotos, ara desde que el tinc al MSN tambe ja es un gran adicte a la meva pàgina, ja que li va molar desde el principi i em va dir nen no i poden faltar tampoc les meves fotos aqui i aqui te les poso crack!

Comencem desde la plaça del Carmen



2 fotos d'Andorra





Tambe podem veure el jardi de la seva casa d'Aravell, que esta aprop de Bellestar