dilluns, de juny 02, 2008

Dia de relax i bon sopar

Al dia següent vam tindre que fer una parada de relax ja que els nostres cossos no aguantàvem gaire jeje. Vam passar bastant d’estona a la piscina on vam matar part del dia, a la tarda ens vam apropar a Playa del carmen a comprar alguna coseta ja que així no o teníem que comprar durant els viatges i o podies trobar tranquil•lament tot a Playa del carmen. A la nit va ser totalment de relax, on el dia anterior vam agafar una reserva per un restaurant de dintre del complex que sinó anaves amb reserva doncs no hi havia lloc, ja que feien els plats més al detall (carta). Com es pot observar a les fotografies el local esta molt al detall i els plats son al punt, jo per acompanyar vaig demanar una botella de vi blanc per acompanyar el peix que em demanaria també de complement que seria una llagosta, on vaig tindre que pagar uns 40€ per les 2 coses, tinc que dir que no m’arrepenteixo pas dels extres. Aquesta nit va ser curta per la meva part on al acabar de sopar i donar una volta per dintre del recinte i actualitzar un dia de bloc em vaig posar a dormir per l’endemà estar a punt per el viatge de tornada i aprofitar les ultimes hores de sol a la piscina.

Vistes del temps que ens acompanyaria durant el dia, la calor insoportable jeje




Estavem a l'edifici de Tulum



Cartell de l'hotel



Vista de fora



Vista interior del restaurant




Alguns plats





La botella de vi



La llagosta




Més plats





Jo amb un cocktail



L'albert i la seva cervesa no poden faltar jeje



Aqui podeu veure la carta del restaurant frances del hotel



Un bon lloc de relax a fora del restaurant



La marca frigo es diu Holanda