dijous, de novembre 10, 2005

Crònica del viatge a CUBA 1a Part

Molts de vosaltres hem vau demanar que fes una crònica del viatge a Cuba ja que i vaig estar aquet estiu pasat amb el meu cosi Culbert i el David, la idea d'anar a Cuba surtir quant vam anar a l'agencia de viatges i vam començar a mirar llocs que puguesin estar be amb el David, despres o vam comentar i el culbert es va volguer apuntar rapidament a fer un viatge a l'estiu ja que li coincidia amb les vacances i aixi surtir de la monotonia de sempre. Vam començar mirant alguns llocs com Egipte, nord d'europa o Africa, pero per trencar una mica la rutina vam dir d'anar algun lloc on i fes bo i estigues una mica lluny i aixi va ser vam dir Cuba o Santo Domingo i al cap d'una setmana vam decidir anar a CUBA i ves per on aixi va ser, entregar tot el papeleo a l'agencia de viatges, pagar i al cap d'una setmana ja i anabem buaa quina gracia ens feia als 3 anar cap allà i desconectar de tot aixo i coneixer una altra cultura, nova gent i una nova experiencia cap a l'America del Sud, i no res la putada de tot aixo es que teniem que surtir desde Madrid ja que desde Barcelona no hi havia vol directe, ens vam tindre que buscar uns bitllets per internet ja que ens surtien molt més barats i no res.
Vam surtir d'aqui de la Seu el dia 26 de Juny a les 3 i mitja del mati més o menos que jo encara anaba una mica gat i tot jejeje ja que vam surtir de festa i aixi empalmabem cap al viatge, al viatge i anabem 4 persones, David, Culbert, Mari and Jo, el dia que tornariem seria el 4 Juliol. Vam fer el viatge amb cotxe fins a Barcelona de matinada, molt bona hora per conduir ja que no hi ha ningu, a barcelona vam arribar i vam aparcar el cotxe a casa dels avis del David i vam agafar un taxi que ens va portar cap a l'aeroport i aqui comença la crònica amb fotografies (Pitxeu sobre d'elles per fer-les més grans):

Abans de surtir cap a Barcelona com anaba una mica content i tenia la camara a les mans vaig fer algunes fotos amb nenes

Amb nens

De l'aeroport de Barcelona no tinc fotografies ja que estaba molt cansat del viatge i les hores de son ja es feien notar jeje, aixi que desde Madrid si que ni tinc, lo mes curios es que vam despegar desde el mitg de la pista pero bueno ja no li donabem importancia jeje

A dintre del avio de moment la cosa estaba calmada ja que la gent anaba entrant i anaba agafant els seus llocs per asentarse, cal destacar que les 8 o 9 hores que vam estar viatjant es van fer una mica pesades ja que l'avio no era gaire ample, pero amb el cansansi i tot vam poguer descansar bastant. A madrid es va quedar la Mari que sen anaba a estudiar una setmana Ingles.

Despres de tantes hores de viatge vam arribar a CUBA per fi, vam estar com 3 hores fent cua per entrar al pais per que ens pasesin el visat i tot aquet rotllo de papers, cal destacar que nomes arribar ja plovia allà a l'aeroport i ja casi casi podem dir que ja ens van pendre el pel ja ens van treure alguns euros de sobre ja que arribes amb JetLag i ja te mengen l'olla i ja no sap ni el que fa el teu cos pero bueno apartir d'aquell moment ja vam estar més al loro (de tot s'apren :P), ens vam portar amb un autocar cap al Hotel Riviera de 5 estrelles i ja vam pasar la primera nit ja que vam arribar molt molt cansats, aqui podeu veure l'hotel

Lo primer que vam fer nomes despertarnos ja va ser anar a canviar els diners, i toma sorpresa nosaltres portabem dollars americans d'aqui d'andorra que els vam descanviar i ens deien que no valien ja que fa poc van posar una moneda nova per el turista que era el Dollar convertible crec recordar i no res a tornar a descanviar tots els dollars per moneda d'allà, tambe cal dir que la moneda que fan servir els cubans es diferent als turistes, a la foto a la ma dreta es moneda dels Cubans i la de la esquerra es la del turista pero si n'aconseguies de la seva podies comprar les coses molt més barates i es lo que vam fer nosaltres, tambe ens voliem ficar una mica al seu paper no?

Ja vam anar a investigar una mica per el voltant de la nostra zona per saber que i havia i quina sorpresa ens vam trobar que a uns 500 metres de l'hotel i teniem un mercat d'ells, pero lo que no sabiem es que allà nomes i van els turistes jeje ja o veieu esta tot ple de trampes pero bueno, aquell mercat es on vam comprar un 85% dels souvenirs per tothom aixi que ja sabeu gent xD vam comprar a lo bo jeje

Aqui el David i el Culbert pasejant per el costat del mar, anabem cap al centre i anabem caminant penseu que eren com uns 2 o 3 KM més o menos i ja ens o pasabem be caminant per alli ja que no teniem res més a fer i aixi anabem mirant tot com estaba

La primera cosa que ens vam trobar per tirarnos unes fotos va ser aquet canyo tan gran i quina forma millor que fer una foto amb una mica de gracia eh culbert! xD

Aqui van unes quantes pancartes perque veigueu com s'estimen als Americans els Cubans jeje

Per l'Illa es podia veure moltes banderes de Cuba

Fins i tot els col·legis perque veigueu

I aixo ja anira seguint ja que tinc moltes coses que explicau-se :)

Fubu ha dit...

Ese culbert tens raó tiu no men enrecordaba del nom de la moneda, respecte a lo de la foto aixi es catxonda per posar-la aqui aquesta l'altra es més per ensenyar de cara a la familia i tot jejeje Ja estaria be ja tornar-hi a veure un bon partit de baseball jiji ens vam quedar amb les ganes tiu grrr pero bueno vam veure un bon partit de VolleyBall que tambe va estar molt be eh!

Biblioteca La Seu ha dit...

Cuba esta en America Central no en Sud america.