dijous, d’octubre 26, 2006

Pequín 2006 - Sisè dia

Desprès d’haver anat a dormir una mica tard el cinquè dia ens esperava un dia mogut ja que anàvem a visitar la Muralla Xinesa a Mutianyu, un dels tants llocs que hi ha per visitar-la i que esta una mica restaurada però no tant com els altres llocs ens va dir el Xenca. Unes 2 hores de viatge fins al lloc desitjat per veure una de les millors meravelles del món, doncs així va ser vam agafar un taxista que el Xenca va negociar amb ell i ens vam dirigir cap al lloc. Un cop a lloc vam entrar i vam pujar primer de tot amb un telefèric ja que ens i atansava bastant. Al arribar a dalt vam començar a caminar i caminar i anar pujant per la muralla xinesa, aquesta zona on vam hi havia zones amb bastanta pujada i amb la xafogor que feia doncs el cansanci era constant. Tinc que dir que es un lloc molt bonic de visitar i pensar que van construir mils de quilometres... (Quins matxaques aquests Xinesos jeje). Per la muralla i vam estar sobre una hora llarga o més, ara no recordo gaire be (falta de memòria). Al baixar no us penseu que baixaríem amb telefèric, també es podia també, però hi havia una atracció, si si, era un tobogan que tenies que agafar una plataforma, t’assentaves i començava l’acció ja que tenies que anar baixant i deu ni do si s’embalava. Desprès de l’acció vam anar al mercat que hi havia al peu de vall del telefèric a comprar souvenirs. Al cap de 30 minuts vam marxar ja cap al taxi i vam tornar cap a Pequín. A la tarda vam anar al mercat de Sanlitun a buscar uns trajes que el Xenca i David havien encarregat, vam aprofitar per fer alguna que altra compra amb el Culbert de mentre que esperàvem. A la nit vam anar a sopar Ànec al restaurant Da Dong Jao Ya, el millor restaurant de Pequín on feien el millor Ànec, deu ni do si era bo. D’aquí desprès ens vam dirigir cap al Q-Bar al millor bar on feien cocktels de Pequín, impressionants de veritat (ara mateix mentre escrit s’hem fa la boca aigua). I per rematar la nit abans de començar la ruta l’endemà vam anar al Pont aeri Xino (Rock and Roll).

Pujant per el telefèric a la muralla.

Aquestos son els carrils que dic per on es tenia que baixar.

Part de la muralla, quant estabem caminant

Un mini canò

He dit que les escales eren empinadisimes, doncs aquí esta la proba.

Per certificau, podeu veure el culbert casi escalant aquestes escales jeje.

I més escales...

Culbert a estat a la Muralla Xina.

I jo també.

Una foto artistica a la muralla.

Els quatre.

Al mercat de la muralla, emprovant alguna que altra cosa.

Tens gana? tranquil que tenim menjar.

Fotografia amb jovent Xines, es casi tipic que la gent Xina quant veuen algun extranger es vulguin fer fotografies...

Per dintre Pequín, en direcció al mercat.

Al costat dels semafors hi havia un contador del temps que tenies encara perque canvies de color, molt bon invent.

2 nois del Senegal, seguidos a mort del Samuel Eto'o, estaben al mercat comprant trajes tambe.

A la taula rodona del resturant on anavem a menjar ànec de pequín.

Aquí es pot veure com el tallaven al teu davant.

Cartell del Q-Bar, lloc on feien els millors cocktels de Pequín.

Provant la mercaderia.

Interior del Bar.

Fotografia amb el que feia els millors cocktels.

Fotografia quant vam sortir del Q-Bar, no recordo quina hora era pero allà no paren de treballar...