divendres, d’agost 25, 2006

Pequín 2006 - Quart dia

El quart dia per Pequín va començar amb una parada del Taxista que no era, ens va portar a un lloc que no tenia que ser, ja que te semblant el mateix nom i també es una Universitat, així que vam trucar al Xenca i ja vam anant a esmorzar a la Universitat de Bai Shi Da, amb les noies Italianes, Valeria i les seves amigues. Aquí vam esmorzar amb tranquil•litat, una cosa curiosa va ser quant en Xenca ens va entregar un diari esportiu que venen a la ciutat i per la pàgina central i sortia un article que parlava del Barça i a la foto (que podreu veure abaix) i sortia una pancarta “Catalonia is not Spain” i una estelada al costat. L’article parla del Barça i la seva catalanitat i tot referent amb Catalunya, fa gràcia trobar un article així a un diari Xinès. Una vegada ja esmorzats ens vam dirigir al Palau d’Estiu on i vam passar també bastanta estona per dintre de les instal•lacions. Un cop vist el Palau d’Estiu vam anar en busca d’un taxista ja que els de l’entrada demanaven un preu bastant alt (s’en aprofitaven dels turistes). Quant vam trobar un taxi li vam dir que ens portes al Mercat Rus, encara no hi havíem estat en aquest mercat, on vam aprofitar per comprar algunes coses d’electrònica, jo mateix vaig comprar un Ipod per 34€, el David un SD per la camera de fotografies, el culbert va comprar un Boligraf que era la ostia, em ve la Xina i em diu escriu escriu, vaig a obrir el bolígraf per poder escriure i em deixa anar una bona enrampada jajaja, jo ja estava súper content amb la compra. Desprès d’aquest mercat vam tornar anar al mercat de SantLitun on solíem fer totes les compres els primers dies, a ver si pescàvem alguna coseta més. Es va fer tard i ens vam dirigir cap a casa, un cop a casa jo vaig provar d’emplenar l’Ipod de música ja que el Xenca tenia el portàtil allà, tot va començar be però al cap d’una estona va sortir un fallo que no em deixava posar més cançons (només havia posat un 5% de la seva capacitat que suposadament tenia), vaig borra tot lo que hi havia i vaig tornar a intentar posar les cançons i aquesta vegada va funcionar, així que el vaig deixar emplenant i nosaltres vam marxar a sopar a Tailandès PinkLoft. En aquest restaurant ens van servir molt be, el menjar molt bo, sobretot els creps de Xocolata (no imagineu que eren iguals que els d’aquí perquè eren súper diferents), l’únic problema va vindré al final del sopar quant ens van portar el compte ja que ens volien fer pagar unes tovalloles que te donen al principi perquè te netegis les mans i això no ho havíem vist en cap altre restaurant, així que en Xenca va parlar amb l’encargada i li va muntar una bona obra de teatre, al final no els vam tindré que pagar (Direu perquè vam tindré que dir això, doncs perquè si no s’acostumen i es dolent jeje). Desprès d’aquí ens vam dirigir al Pub-Disco TAKU que hi havia barri lliure i on de cap ens i vam tirar jajajaja, ara no recordo ben be si era 3 o 5€ però no vindrà de 2€ així que va estar molt be aquest lloc, amb musica Hip-Hop, negres, xinos i blanquets l’ambient estava assegurat. Fins bastant tard ens i vam quedar sobre les 5 i algo crec que eren, al sortir vam anar al restaurant del costat on vam menjar alguna cosa abans d’anar a casa per demà començar un altre dia.

L'equivocació del taxista ens va portar a una altra universitat a primera hora del mati, lo bo d'aquest lloc es en Xenca hi havia estudiat jejeje

 

Aquí podeu veure l'article del qual faig referencia de "Catalonia is not Spain"

 

La portada del diari

 

L'entrada al Palau d'estiu



Fotografies per dintre del Palau

 
 
 

Una foto jo amb una part del palau xD



Vistes del Palau d'estiu cap a les afores

 

Unes quantes fotografies més del Palau d'estiu

 


El llac del Palau (era petit eh! xD)

 

Quant vam acabar del Palau d'estiu ens vam dirigir cap al centre de la ciutat, al mercat rus, al costat del mercat rus hi havien aquestos edificis tant abandonats jejeje

 

 

Obres i més Obres per Pequín

 

El Xenca regatejan la SD del David al mercat Rus



Edifici del mercat de Santlitun

 

Una fotografia amb 2 xinetes del mercat, despres de comprar un cinturo xD

 

A dintre del restaurant Tailandés PinkLoft

 


L'interior de la Discoteca TAKU

 
 

Dentetes xD