dissabte, de gener 28, 2006

La Neu

A la nostra ciutat i a la majoria del Pais Català esta nevant que done gust de veure els paisatges. Ja se sap hi ha la cara bona i la cara dolenta (espero que us poseu be gent despres de l'accident, un peto a totes i una abraçada Aniol!) ja sabeu si surtiu amb cotxe al loro gent!. Pero bueno jo vinc a demanar la cara bonica d'aquesta nevada, a ver si la gent em pot fer arribar imatges desde on estiguin de la nevada que hagin tirat ells les fotos, si us plau. Ja sabeu on trobarme (MSN) sino deixeu un comentari i em poso en contacte amb vosaltres. Gracies.

Comencem amb tres fotografies que més les ha pasat la Mireia. Merci.

Pulseu sobre les fotos per fer-les més grans.







Aquetes 3 son meves desde el el balco de la meva habitacio.





1 comentari:

Fubu ha dit...

Si si vista desde casa esta molt be pero tambe es te qe disfrutar Marta que sino malament :P
Merci per les teves fotos ja estan posades més amunt i aqui segueixo esperant que la gent s'animi. xD
I qe segueixi nevant tambe
adeu