dijous, de maig 29, 2008

Chichén Itzá

Desprès de la muralla Xinesa tambe tenim Chichén Itzá una altra meravella del món, ja en van 2 a la col•lecció jeje, falta un gran cami per poder assolir les 5 que queden, ja arribarà algun dia si Deu vol i sinó doncs tant content com el dia d’avui jeje. Va ser un viatge bastant llarg i pesat ja que eren prop de 250 quilometres amb autocar i aire fred durant tot el trajecte amb una mitjana de 15º dintre de l’autocar i mes de 30º a fora, estan una mica malalts aquí amb aquest tema aix... Al arribar a destí o sigui al complexe de Chichén Itzá ens van donar les entrades i vam seguir la ruta amb un guia que ens va anar explicant una mica tot com va anar. Tinc que dir que Chichén Itzá es molt impressionat vist des de el davant, ja que plantejat per la televisió o fotografia no es lo mateix. Desprès vam anar a dinar de buffet lliure i quant vam acabar ens vam dirigir cap a la ciutat de Valladolid no la d’espanya sinó la d’aquí de Mèxic que resulta que també en tenen una jeje. Vam estar aproximadament mitja hora per Valladolid per comprar coses i fer un beure i on el temps va passar molt rapit i de seguida vam tindre que tornar a pujar a l’autobús per tornar cap a l’hotel on vam arribar a les 20:30 de la nit.

Continuarà...

Amb l'Albert a dintre de l'Autobus

Una plantacio d´agabe

El ticket de l'entrada a Chichén Itzá

El portal d'entrada a chichén itza

Fotografies del complex de Chichén Itzá

Un gran cenote

Una Van - aixi li diuen aquesta gran furgoneta

Una altra fotografia del complex de Chichén

Fotografies de la ciutat de Valladolid