dimecres, d’octubre 04, 2006

II Aperitiu Popular Moritz - Crónica per Nandin



L’altre dia vaig comentar que a Barcelona es feia el segona aperitiu de la Moritz i a ver si hi havia alguna persona que i anés, doncs que em fes alguna que altra fotografia. Aquest es el cas del Nandin que em va dir que i aniria i que ja em tiraria alguna que altra fotografia, i va anar amb l’Alba (gràcies per acompanyar-lo). Tinc que dir que jo quant estava mirant els castellers a Tarragona em va trucar el Nandin i em va confirmar que estava a la festa de la Moritz. Així que moltes gràcies als dos. Tot seguit us poso la crònica comentada per el Nandin.

Crónica per Nandin

M’imagino que no calen presentacions ja que tots coneixeu la Moritz gràcies a la publicitat del Fubu jeje i anirè per feina.

Com bé va anunciar aquí al blog el passat diumenge es celebrava el segon aperitiu Moritz en motiu dels 150 anys d’aquesta cervesa, la primera feta a Barcelona.
Com dissabte no havia sortit diumenge estava fresc com una rosa i que millor a fer un diumenge al migdia que un aperitiu? Així doncs, després d’intentar contactar els meus amics i veure que encara dormien vaig poder finalment convèncer la Calvo, una amiga de la Seu que és a la mateixa resi que jo, i vam fer cap al lloc de l’aperitiu, la Ronda Sant Antoni, on també hi ha la fàbrica.

Un cop allí vam poder, i vosaltres també podreu espero amb les fotos, comprovar la quantita de gent que hi havia. Val a dir que el percentatge de gent “per sobre dels 60” era força alt així com també el de castellanoparlants. Això em va fer pensar que molta gent que era allà ni tan sols coneixia la Moritz i simplement havia sentit que hi havia beguda i pica-pica gratis..Tan debó m’equivoqui però...
Bé el cas és que haviem arribat puntuals (les 12) i les cues per arribar als tiradors i poder gaudir de la Moritz eren força grans..A més a més el sol picava de valent i la tensió dins la cua anava pujant per segons..
Després de sentir algun que altre renec i crit més fort del necessari i al veure que allò era una llauna de sardines vam decidir esperar una mica i fer la cua un cop hagués passat el gruix principal de gent..10 minuts i ja erem davant del tirador on ens van donar l’ansiada Moritz i també unes Olives amb patates xips (en teoria pels “adults” hi havia broquetes de diversos gusto però nosaltres que no som de paladar tan fi vam fer veure a qui donava el pica pica que quedàvem millor com a nens i per tant que ens esqueia més la ració infantil xd). Ja servits vam gaudir del que teniem i un cop acabada la ració vam borrar la marca que posàvem als qui ja havien passat un cop i vam dirigir-nos de nou a fer cua.
Entre que la Dharma havia començat ja a tocar i ja anava acostant-se l’hora de dinar fer cua era un plaer i vam repetir cervesa 3 o 4 vegades més en un tres i no res jeje. Com bé podreu imaginar al final teniem força alegria al damunt xd. La música, la calor, la Moritz....xd
Un cop acabat el concert ja vam agafar el metro i cap a dinar. I aquí acaba l’aperitiu. Personalment m’ho vaig passar molt bé i només dir aquells que ereu a Barcelona i no hi vau anar: em sembla que tardareu dies a poder tenir l’oportunitat de beure tanta cervesa per la cara..
Per cert, gràcies Fubu per oferir-me de fer aquest article i ser per un dia reporter del teu blog xD
Apa salut, Pirineu i Moritz!


Nin


Fotografies

El Nandin i l'Alba

 

Un camio de la Moritz!

 

Encara estaben acaban de fer els preparatius per començar a tocar la Dharma, per la part del darrera.

 

El seat 600 de la Moritz que ja haviem pogut veure aqui al Blog



Per la part del davant de l'esceneri ja podem veure que estan afinant els instruments.

 

La fabrica de la Moritz, vestida de gala per l'ocació.

 

Ja es pot anar veient la gentada que hi havia.

 


La cervesa Moritz amb unes olivetes + patates.

 

Interior del 600.

 

Desde el davant, amb una enganxina del burro i tot jeje

 

Una mica més d'ambient



Aqui hi han les files per fer cua per anar a buscar la cervesa

 

El got de cervesa de la Moritz amb una mica de cervesa encara a dintre d'ell.

 

Vistes desde perfil de les cues per anar a buscar la teva cervesa

 


Reportatge sobre la cervesera Moritz, que es va establir el 1856 a Barcelona, ara fa 150 anys. Moritz, que havia tancat el 1978, va tornar al mercat el 2004. Gracies a Vilaweb.Cat



Moltes gràcies nandin per fer aquesta crònica tiu i Alba per acompanyar-lo a l’esdeveniment. Salut als dos.

1 comentari:

Fubu ha dit...

Yaki!!! tas boja boja, pobra Alba a sobre que va a un acte social de la Moritz :) i entre els dos s'ho han currat molt, moltes gracies de nou als 2 :P.

PD: Pero si que debien pillar una mica el contentillo jo crec eh! jejeje

Salut.

(Jo tambe ho hagués fet xD)