dimarts, d’agost 22, 2006

De Reus a Londres

Quant vam acabar de la festa de la Wai-kiki a les 6 i poc entre que estàvem parlant amb gent de la Seu i quant ja vam tindré ganes de marxar cap a l’aeroport de Reus ja eren les 6 i poc, vam emprendre el viatge i va anar prou be, sense cap pèrdua i vam arribar directes a l’aeroport. El viatge sortia sobre les 9:30 així que just quant vam arribar ens vam estirar una estona per allí a la gespa de l’aeroport i vam estar parlant, riguent i cantant. Vam entrar cap a dintre de l’aeroport per facturar i quant estàvem fent cua va aparèixer en David on es va afegir a la cua per facturar. Un cop facturats vam esforçar una miqueta i ja vam entrar cap a dintre de la terminal per poder agafar el vol, tot i abans ens vam despedir del Xes, Pujan i Mari. Al vol d’anada cap a Londres jo estava assentat al costat de la finestra de l’avio i anava mirant el paisatge ben bonic de Catalunya, quant de sobte vaig veure des de l’aire una zona muntanyosa i vaig preguntar això no es el Pedraforca i allà hi ha el Cadí on l’Albert i el David van dir que si, però la sorpresa va arribar poc desprès quant vam veure aparèixer la Seu d’Urgell vista des de l’aire en directe, gràcies a Deu també teníem el cel despejat i teníem bona vista de la ciutat i de les rodalies. El viatge d’anada cap a Londres es va fer curt. Un cop vam arribar vam agafar un autocar que ens portaria a l’altre Aeroport on demà tindríem que agafar el vol per fer escala a Alemanya i desprès cap a Pequín, però tot això ja arribarà. Al estar ja a l’altre aeroport ja vam mirar tot com era per tindré una idea l’endemà per no anar perduts, el primer que vam fer va ser agafar el metro i anar cap al centre de la ciutat per visitar una mica Londres on l’Albert no hi havia estat mai. Vam anar a visitar el museu de la ciència de Londres que es molt gran, te com 5 o 6 plantes i esta ple de coses interessants i on vam perdre ja unes quantes hores visitant-lo. Tot seguit vam anar a visitar alguna plaça de la ciutat, passant per les cabines típiques i fent alguna foto a llocs emblemàtics de la ciutat com ara el Big Ben, la Noria, la zona financera o el pont de Towerbridge. La nit es va acabar anant a sopar a un Itàlia que vam trobar al costat del Pont de Towerbridge on vam estar un bon ratet. Al acabar de dinar vam seguir la ruta turistica per la ciutat i on vam acabar agafant un bonic hotel per poder descansar unes hores ja que ens feien falta, recordo que encara portava son de no haver descansat desde el dia abans de la Wai-kiki. Amb un dia a Londres ja van marxar 150€ com si res... una bonica ciutat però cara a la vegada.

Una foto amb l'Albert, Pujan, Xes, Mari i Jo amb un avio que hi havia fora de l'aeroport de Reus

Aquí es pot veure que vam sortir desde l'aerport de Reus

Hi havia moments a Reus per jugar un rato amb els carros per portar l'equipatge i tot.

Un cop a Londres a dintre del museu de la ciencia

Una foto amb un cano que hi havia dintre del museu

Tipica foto amb una cabina de Londres

Al Palau de Buckingham

Amb el Big-Ben

La Noria de Londres

Bonica vista del riu tamesis amb el pont Tower Bridge

Foto al metro direcció cap a l'hotel ja estavem una mica crujits aquí xD