dissabte, de maig 24, 2008

Els primers moments

El viatge ja està en marxa, hem sortit quant encara no hi havia ni carreteres ni gent, amb el Mari i l’Albert hem agafat rumb a Barcelona (a le 3:40) es l’hora que sortíem de la Seu. Ha estat un trajecte de lo més normal, parlant de temes interessants, de tant en tant els ulls es queien però de nou es tornaven a obrir. Durant el trajecte he tingut temps de trucar al programa de la ComRadio “DespertaSon” i ben desperta, per l’hora que era ha trucat bastanta gent, tinc que dir que m’he decidit a trucar i m’han tractat molt be, avui parlaven de que t’agradaria fer si fossis invisible o que faries més ben dit (jo he comentat lo meu... val més no dir-ho jejeje).Una vegada a BCN ens hem dirigit al aeroport sense cap tipus de problema. A dintre de les instal•lacions ens hem dirigit cap a facturar on hem pogut observar a la pantalla que i posava “ultima llamada”, tinc que dir que de temps hem arribat molt be però ens ha sobtat aquest detall. Una vegada tot preparat hem donat una volta per la terminal “B” tot passejant sense cap tipus de pressa. L’hora difícil a estat entre cometes quant ens hem acomiadat de la Mari (que son nomes 9 dies, ja estem aquí de nou jeje). La primera anècdota arriba al control de equipatge de ma on al passar la motxilla m’han dit si era meva la motxilla que en aquell moment sortia (jo tot decidit he dit que si) doncs m’ha dit tot educadament que tragues el portàtil de la motxilla i tornes a passar de nou (no entenc perquè tanta seguretat... ja ho sabia però bueno). Un cop a dins de la zona ens hem esperat un ratet llarg i ja hem enlairat cap a Madrid on s’agafa el vol a direcció Cancún. El Pont Aeri ha estat molt be, rapit com sempre i eficaç a l’hora de ser una companyia de baix cost. A la capital de l’estat espanyol hem tingut que fer un bon picnic de temps, assentats a un bar hem esmorzat i hem fet algun que altre beure jeje. De nou torna a fer controls per anar ara si a la destinació final de vacances. De nou els mateixos problemes amb el portàtil on aquesta vegada l’he tingut que obrir i s’han mirat més detingudament. A dins de nou l’espera s’ha fet llarga i el vol s’ha retrasat una mica a l’hora de sortir. Una vegada a dins de l’avio hem vist una pel•lícula que encara no havia vist, la segona part de “la busqueda”, falten poques hores per arribar a Cancún i el viatge es fa llarg, descansar? Costa una mica amb l’espai reduït que hi ha, s’ha fet un son de casi una hora, servirà d’alguna cosa?. De moment tampoc hem trobat a cap persona que vagi al nostre hotel, l’avió es gran, hi ha molta gent i alguna que altra segur que i anirà, tot es veurà. Desprès de tornar a obrir el portàtil tinc que dir que he vist 3 pel•lícules més a l’avio ja que no entrava la son doncs hem aprofitat la gran sessió de cinema.

Es nota que he tingut temps d’escriure a l’avio mentre no hi ha res a fer.

Continuarà....

Les primeres imatges tirades amb el iphone a l'avio