dissabte, d’agost 19, 2006

Wai-kiki 28 de Juliol

Encara que no o sembli abans de marxar de viatge vaig anar a fer la despedida i la celebració del meu cumpleanys a la discoteca Wai-kiki. Va ser una gran nit on primer de tot vam sortir de la Seu, Xes, Pujan, Mari, Culbert i Jo, on vam ja anar sobre les 22h de la nit cap a Agramunt a buscar algun lloc on sopar una miqueta i poder fer una mica més llarga la nit per no fer lo de sempre tant repetitiu. A sopar vam anar a un restaurant que no recordo ara mateix el nom (20ipico dies també es perd la memòria eh xD). A les 24h i pico comencabem a sopar on casi a la 1h sortíem del restaurant ja sopats i directes cap a la Wai-kiki on no vam tindre que fer molta cua per entrar. Un cop a dintre vam anar a fer un beure i vam estar parlant amb la gent coneguda i jo especialment amb el Jordi i en Marc (DJ i el de les llums), a la discoteca la majoria de gent ja em va felicitar ja que aquell dia (29 de Juliol) era el meu cumpleanys. A la discoteca em vaig poder despedir de bastanta gent que ja trobo a faltar i tinc ganes de veure de nou. La nit en general va anar prou be i va ser distreta, cal dir que desprès de la discoteca ja partíem cap a Reus on teníem que agafar el primer vol direcció a Londres... així que encara quant vam arribar a Reus anàvem una mica contents jeje.
La memòria em falla una mica amb tants dies i sense haver apuntat res de res d’aquesta nit però sabeu com sempre dic si em descuido alguna cosa no es perquè o faci aposta. D’aquesta nit no tinc cap foto ja que tenia la camera a la maleta. Sorry.