dissabte, de febrer 09, 2008

Entrevista a la Nurs

Retorn a les entrevistes, aquesta mini entrevista la tinc guardada des de el 2006 per treure-la algun dia a la llum com es ara... Nuria o tenia que fer, la gent no para de demanar entrevistes i tinc que tornar a fer una bona ronda d’entrevistes o sinó em peguen i jo no vull :( jejejeje

Que direm de la Nuria, ella es de Guissona i la vaig conèixer a la Wai-kiki a Agramunt (ja esta el pesat de la wai-kiki com diria el Pujan jeje), allà on li vaig poder oferir la meva copa, allà estava ella sobre la tarima amb la seva amiga Anna (Hello Anna jeje), des de llavorens ens portem molt be. Ara fa bastant temps que no ens veiem però això no vol dir que no arribi el dia de nou, ja que la distancia no fa l’oblit. Noia simpatica, es pot parlar de tot el que vulguis ja que t’escolta, així que Nuria ja saps a veure si ens veiem maca.

PD: Algunes respostes poden fer referencia a lo que esta vivint ja xD

Estudiar o treballar, que prefereixes fer?

Triar per triar prefereixo fer el manta.. però prefereixo estudia, vaja es el k e elegit, estudiar x poder treballar poc i cobrar mol xD

Color preferit?

Rosa.. Daurat… Blanc.. no crec k els colors defineixin la persona si es akesta la intenció…

Una cançó?

Varies, magraden moltes però la d I bambini fanno Ooh.. sempre me recorda a tu :P

Que en penses de la Seu ja que hi has estat unes quantes vegades?

Les quantes vegades k hi e estat a fotut un fred k gelava…però sesta be, en fi es bunica i la població i els restaurants ajuden tame

Un record?

El primer k em pasa pel cap es kuan te vaig conèixer kem vas oferir la teva copa xD

Un lloc?

Lleida, ara ja no puc aspirar a mes, la setmana que ve ja estaré vivint en akesta ciutat però no me canviaran! Encara mantindré els meus ideals d pagesota jajaja


Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho

Vull saludar-te a tu Toni, però no es un adéu es un fins aviat ja que te vui torna a veure coi! Malgrat la distancia jo nkara pensaré am tu! Pk tekieru molt i ets important x mi