dimecres, de juliol 16, 2008

Harlem Globertrotters

Abans de marxar de viatge a Mèxic em vaig entera que venien a Andorra els Harlem Globertrotters, recordo que quant era petit també van venir Andorra i no vaig tindre l’oportunitat d’anar-hi, ara més gran hi vaig poder assistir gracies al meu amic Jordi que em va donar una invitació per l’espectacle. Al final també vam coincidir que hi anava l’albert i la Mari a part del Lluis, Edu i la Montse. L’espectacle va durar poc més de 2 hores amb un intermedi al mig. Va estar montat de la següent manera: primer va sortir la mascota on va fer bastant txou, desprès va sortir l’equip rival que ja va amb el pack jeje i per últim van sortir ells els Harlem on van començar a fer espectacle i van disputar el partir amb tot de filigranes i demès coses. Van fer sortir gent del public a la pista i ens van fer riure una bona estona, com dèiem amb alguns potser no ens van acabar de convèncer del tot ja que ens esperàvem una altra cosa... jo ja o vaig dir que per mi ja va estar prou be.













Videos: