dimarts, de juliol 03, 2007

Wai-kiki 22 de Juny 2007 - Randy Katana

Val més tard que mai, fa 2 caps de setmana vaig anar a la Wai-kiki amb el Geri, ens vam animar els dos i venga cap allí a veure el Randy katana que l’altra vegada que tenia que venir doncs al final no va poder. Va ser una nit memorable ja que nomes arribar al pàrquing ja vam trobar gent de la Seu al cotxe del costat del meu, desprès vam anar al Bar de davant de la discoteca i també va entrar gent de la Seu i per acabar a dintre de la Wai-kiki com es típic doncs més gent de la Seu, mentre la gent que hi hagi no et molesti doncs endavant, tots a passar-ho be no?. La nit va ser perfecta tal com dic, amb una sessió a càrrec del Randy Katana on la meravellosa Olga mel va presentar i em vaig poder fer un parell de fotos amb ell com es podrà veure més a baix. Un DJ que no el coneixia en persona i es veu que es un home molt tranquil i molt simpàtic ja que tota l’estona amb el Pasku, Adri i jo l’animàvem allà cridant “Venga Randy” i el tiu es partia sol tota l’estona jejeje. No em puc descuidar al Jordi que també va fer una bona sessió com sempre fa ell, al marc tampoc i falla perquè sense les seves llums que seria la pista de dalt? Gràcies a tots/es per fer passar una bona nit i que va valdre la pena fer el viatge per disfrutar d’unes hores de festa i tornar cap a casa content i fer el cap de setmana més llarg.

Amb el Geri dintre de la Wai-kiki



Com era la nit de Sant Joan, no podien faltar els focs i petards.



Les conseqüencies de cada any, fum per tot arreu xD



Amb el Pasku i el Randy Katana



Jo a la pista ballant una miqueta (Gràcies Marc per la foto)



Geri!!!!!!!!



Amb la Lluisa



El jordi fent de les seves amb els plats



Hello Marc!! una miqueta més de fum home a la pista jeje



Randy Katana



De nou el Jordi :P



Gràcies al Randy Katana que va possar de la seva part vam poder fer aquesta fotografia.