dissabte, de novembre 17, 2007

BigBen - Gabry Ponte 10-11-07

El finde passat vaig tornar anar a la Bigben, aquesta vegada va ser una mica especial ja que hi anava en Gabry Ponte, es un Dj que fa bastants anys que segueixo la seva trajectòria i m’encanta ja que posa Dance Italià. Vam anar 5 persones de la Seu i vam arribar prou be de temps, per fer uns futbolins i un bitllar dintre de la BigBen. La nit es va fer curta i mira que i vam estar hores allà dintre del recinte de la discoteca jeje. En Gabry va muntar un bon espectacle amb els plats i els seus amics cantant, impressionant, tinc que dir que hi va haver un moment durant la nit que la musica no va acabar de convèncer perquè vol provar coses noves i a mi no m’acaben d’agradar, per el demes perfecte. Em vaig emportar un poster firmat per ell i la sorpresa va ser dintre de Mollerussa que ens el vam trobar que anava cap a dormir i vam aprofitar per fer-nos la fotografia que sempre volia tindre jeje.

PD: Merci eskary per les fotografies en general i sorry per la del Ponte que tu la vas tirar i no i surts :(


Amb l'eskary dintre del cotxe de l'esteban



Amb l'esteban dintre de la big-ben



Grupillo



Cortesia de la casa, fotografies que surten a la web de la bigben





El Gabry treballant :P






Amb el Gabry Ponte :P



Video de l'actuació d'en Gabry Ponte a carrec de l'eskary

2 comentaris:

pasku ha dit...

Tonii fiestero!!!

Qui ho diria que ets jefe amb funcions!! jaja Tomereixes!

Venga crack ens veiem el finde ok!
Cuidat
Agur ;)

pasku

Fubu ha dit...

Toma yaa, ben parit tu pasku, merci per el comentari crack.

Venga que aquest finde ens espera un bon festival :P

La festa esta asegurada.

Qui ho diria que ets jefe amb funcions!! jaja Tomereixes! <-- jajajaja que bo xD clar que si home :P

salut, agur