dijous, de desembre 06, 2007

Ja torno a estar aquí!

Feia molt de temps que no posava res aquí al Bloc, serà per el temps? Serà per les ganes? Avui em trobo inspirat i dic va tornem amb ganes de fer alguna cosa per aquest bloc tant ben parit que tinc que l’estic deixant de banda i no pot ser. El que si que tinc al dia es el fotolog, ja que amb 2 minuts i tens posada una fotografia i un text i ja i tinc una bona xarxa d’amics, però això no vol dir que aquí no i entrin, sinó tot lo contrari :P

Avui aprofito per felicitar, al meu cosi Albert (Culbert), a la Silvia (La_nerd), a la Patri (Pity) i al Sergi (Toledo). Espero amb ànsies arribar al cap de setmana per anar a jugar al Paint ball i el sopar de la nit amb tanta gent (53?) deu ni do jeje. Silvia gràcies per convidar-me al teu aniversari i de la Patri però ja estic compromès amb l’activitat del dia següent i ja em conec i desprès no rendiria jeje.

Salut gent