dilluns, de desembre 19, 2011

Resum de la Marató 2011

Un any més he participat a la Marató, potser no amb activitats però si comprant primer de tot el CD, fent un ingrés personal... Aquí no s'acaba la cosa, ja que després de mirar i remirar la Marató vaig veure que el primer ingrés era una mica petit en comparació a lo que es mereixia molta gent. La meva idea va sorgir del Twitter quant un noi deia el següent "Bon dia Catalunya! Per cada RT donaré 1€ a la #maratotv3", ara mateix he vist que la cosa se l'hi ha desbordat una mica sobre 800€ tindrá que fer de donació, jo tampoc ara mateix no em podria pas permetre fer aquesta gran donació, si o fa al final, molt gran serà. La meva intenció va ser fer-ho al Facebook de posar la frase que podreu veure a l'imatge, amb un temps màxim de les 22h on aquella hora hi havia 102 m'agrada o sigui 102€ que vaig efectuar al moment d'acabar la mateixa ronda. Gràcies a l'implicació de molta gent el resultat final va ser d'una recaudació 7.231.628€, de seguida es diu però és que quant els catalans ens hi possem som un país imparable. Vull afegir el Xavier Lozano també va dir el següent "m'ha agradat molt aquesta iniciativa Toni! jo de tots els m'agrada del Toni donaré 0.50€ a la marató. Ja he fet una petita donació i la cosa no dona per a més.", així que ell també va disposar dels 51€ que en aquest cas serien. Així que això nomes son uns clars exemples dels milers que hi ha repartits per el territori.

Actualització: El recompte final de 'La Marató' deixa una recaptació rècord de 7.575.948 euros, El resultat inclou les donacions d'última hora, però seguirà creixent fins a finals de gener. Mai s'havien recollit tants diners durant el dia del programa. :)