dissabte, de desembre 31, 2011

Sant Silvestre 2011 - La Seu d'urgell

Tot va començar l'any passat amb el Marcel i el Xes, em van trucar (Toni vens a la Sant Silvestre, com? si a la cursa que es fa aquí a la Seu, dic prou, tampoc i perdem res no?...) aquestes van ser les paraules per començar una nova aventura en aquest món del córrer. Al acabar vaig veure que encara estava prou be físicament per poder practicar aquest esport, dia rere dia he anat entrenant, fent excursions, fent curses arreu des de Perpinyà, passant per Arbeca o a la mateixa capital BCN on sempre estat com un més al pis del germa del Xes (mil gràcies Vicente per la teva hospitalitat). No m'interessa tampoc fer la gran parrafada per explicar el que es un començament d'un esport però intentar quadrar l'any amb aquesta cursa no ha estat fàcil ja que les ultimes tres setmanes no m'ho han permès, així que he quedat fora per poder-hi participar, esperem que l'any que be i pugui ser amb tots vosaltres i fer més caliu a la nostra ciutat. Resum final de l'any han estat 940km practicats, jo crec que tot un èxit per el meu primer any corrent no? Ens veiem a la pròxima. ^_^