divendres, de novembre 17, 2006

Una altra vida - SecondLife

L’altre dia navegant per internet vaig topar amb una noticia que em va agradar, es tracta d’un joc que es diu “Second Life” (N’havia sentit a parlar gràcies al Jordi però no en tenia més informació), així que em vaig disposar a navegar una mica i investigar, primer de tot vaig entrar a la pagina principal del joc www.secondlife.com per els qui i vulguin entrar, desprès em vaig registrar i tot seguit vaig descarregar el joc. Al principi quant entres al joc diu que es això? Ja que o veus una mica estrany (Jo no soc de jugar molt) mica en mica vas agafant el cordo al joc i com dic al principi hi ha una mica d’ajuda i vas veien que pots fer, pot retocar el teu cos i fer-lo com tu vulgui (he vist gent a dintre que potser a la seva segona vida li agradaria ser el Son goku o un Pitufo) així que et maquilles una mica i vas fent els passos principals per aprendre a utilitzar el joc. Una altra cosa que sobta es que pots voltar, a qui no li agradaria volar? O fins i tot teletransportar-te (us enrecordeu que això o feien a bola de drac?) hi ha coses curioses, però això només es el principi del joc, ja que molta gent i a entrar per fer negoci que també es una de les seves finalitats. Invertir diners per guanyar-ne més, i us preguntaré com com dius? Doncs això mateix hi ha gent que posa diners i compra terrenys per construir cases i desprès les lloga a preus raonables per la gent que comença a jugar i vol també invertir però no si vol gastar molts diners. Una altra forma de guanyar diners es creant tu objectes (ja tens que saber una mica més, perquè tens que fer servir programes apart) i els poses al joc i si a la gent li agraden doncs tels compren. Més formes de guanyar diners que he vist per dintre del joc, una que es per iniciar-se es assentar-se a unes cadires que hi han que per X temps te donen X diners i poc a poc fas créixer la teva cartera. Perquè vol molta gent els diners que guanyen assentats? Principalment eh vist bastanta gent que em diu lo mateix que ells lo que volen es diners per comprar-se la pell de cos o sigui per canviar-la i fer-la més agradable, que implica això? Trobar un bon treball i que paguin be, com quin? Model per exemple, amb això te paguen molt be per fer-te fotografies i sortir a les revistes de dintre del joc, ara be també pots fer de porter de discoteques, relacions publiques, hi ha moltes feines que paguen menys però potser, però de cara a la persona li serien més fàcils de fer. Jo només i porto 3 dies al joc i encara no domino molt, no em digueu com es fa per tindré una casa si t’interessa, tampoc se com treballar... poc a poc aniré investigant i ja us aniré explicant. També ara que em be al cap potser el joc es bastant assemblat als Sims, no em diguis si serà igual o no, però aquí lo bo es que guanyes diners i els pots descanviar per diners reals.

Noticia de Vilaweb AQUI