dissabte, de setembre 22, 2007

Despedida Pasku i Mireia

Divendres passat vam fer la despedida del Pasku i de la Mireia, per ells ja s’havia acabat l’estiu i tenen que tornar a posar els colzes sobre la taula de nou per estudiar. Vam anar a sopar a casa nostra (casa d’ell ,de l’Oscar jeje), una paelleta i uns calamars acompanyats de vi i per rematar-ho anem a provar el patxaran... mala cosa vaig fer ja que desprès tota la nit vaig seguir bevent patxaran (les conseqüències del dia següent... mal de cap, marejos... jeje). Al acabar del sopar ens vam dirigir a la cistella on i vam passar una bona estona (més patxaran, he pasku xD), ens vam dirigir cap al Drac on i vam passar l’altra part de la nit al racó de l’entrada, moltes fotografies, molts riures, molts brindis i per rematar la nit vam arribar a l’Eneas a fer l’ultima abans d’anar a dormir, així ja deixàvem la despedida amb un llisto alt per recordar-la per un llarg temps.

A sopar...



Agencia Pujol



Principat xD



T.V.F



T.E.D



Els cosins :P



Vaia tres... xD



Amb l'Angel



Foto d'equip de futbol jeje



Durant la nit tambe em vaig trobar al Dave, Culbert and Mari



Amb l'eskary que rondava per la cistella



Amb l'Ari que feia molt de temps que no veia.



Fotografia dintre de l'Eneas... sense comentaris jeje



Fora del Drac ens vam trobar a l'Adri



Per rematar la nit quant vam anar a l'Eneas, jo entrava i ell ja casi sortia però encara vam tindre temps per fent-se la fotografia oficial (ben parit Geri).



(Les altres fotografies ja les tenen les seves respectives persones jejeje)