dimecres, de juliol 16, 2008

Festa IIF 2008

Desprès del comiat del Figui vaig anar a la festa IFF que va muntar el Guti al seu Hort, la festa ja estava preparada des de fa dies però hi va haver un canvi de data i al sopar del figui també i això em va fer trontollar les dos coses, al final vaig fer per els dos. La festa va ser familiar on vam assistir poc més de 20 persones i va estar de “fabula” (per quant una altra?). La musica, la gent, el beure, l’ambient al costat del riu jeje vaig poder veure a la Cris i l’Adrianna desde Montgat oleee que feia temps que no les veia a veure si tornen a pujar per la festa Major o abans. La festa es va allargar fins les 3 del mati i on desprès ja vaig abandonar i vaig anar cap a casa a descansar.









Un parell de videos:


(Video aconseguit gracies al meu Iphone)