dimecres, de novembre 02, 2011

Kilian Jornet, el comptador de llacs (Trailer)

Fa temps vaig descobrir que en Kilian Jornet està gravant un documental-pel·lícula, be encara no tinc ben clar que acabarà sent, la qüestió és que em vaig interessar per aquest projecte i vaig decidir col·laborar, la quantitat no ho diré públicament ja que és una cosa privada, el qui ho vulgui saber ja sap on soc i li diré personalment :). Trobo que una persona com es aquest cas el Kilian és mereix explotar el que li queda d'aquest món i es fer un documental d'ell on segur que molta gent n'estarà contenta i serà un èxit garantit. Un esportista com ell ha de tenir el seu espai entre l'esport i la promoció del que l'envolta i aquesta segona és te que arribar a considerar si arribes on està ell. Per això us vull avançar un parell de tràilers que hi han d'aquest documental per anar obrint boca, és poca cosa però val més això que res no?.

Si voleu recolzar aquest projecte entreu a:
http://www.lanzanos.com/proyectos/kilian-jornet-el-contador-de-lagos/