dissabte, d’agost 24, 2024

Per què van quedar abandonats? La veritat oculta

M'agradaria presentar-vos aquesta nova aventura, podríem dir que és un viatge, sí, un viatge al passat. Qui em diria a mi que aniria a explorar més a fons pobles abandonats, al moment que em va passar per al cap era bona idea, una vegada estàs al lloc és quan l'aventura es posa interessant de debò. Poder imaginar quina vida es feia en aquest poble, en aquest racó, a la casa que entrarem, al carrer que passejarem, amb quines condicions vivien?, moltes coses et poden arribar a fer ballar el cap mentre estàs gravant (mentre ho estàs veient ara), si més no, un bon record per avui, o per a demà. Així que us convido al fet que m'acompanyeu en aquesta primera entrega amb els pobles de Nabiners, Morters i Estelareny, desitjo que us agradi i intenteu veure el vídeo tot pensant el que us he comentat anteriorment.

A demés em van comentar els noms de les cases que visitem a :

Cases de Morters (5):

GIRBALDO

GOMÀ

MALRÀS

MONTSERRAT

POBLADOR

Cases d'Estelareny (3):

FRANCÍ

PAIROT

TRULLÀ


                                                         Enllaç al canal AQUI