dijous, de gener 11, 2007

Dictamen final



Ja fa uns quants dies que vaig comentar que a meva casa ens havíem posat per provar la televisió de telefònica “Imagenio” o sigui es un pack que es pot demanar o Duo que inclou les trucades nacionals i la televisió o el trio que hi ha televisió, trucades i ADSL, aqui a meva casa teníem el Trio com no jeje. Tinc que dir que el resultat de la televisió esta molt be, inclou un munt de canals de totes les temàtiques (el millor la Fox això esta clar jeje), respecte a la ADSL des de que tinc el Trio doncs... que voleu que us digui vaig amb Wifi (sense fils) des de el menjador fins la meva habitació i es perd una mica el senyal y no arribo a tindré les 3 megas que m’ofereixen, clar una cosa es te que saber que mentre estàs mirant la televisió i estàs amb la ADSL només tens 1 mega! Si tanques el decodificador de imagenio doncs tens els 3 megas, de moment o seguirem tinguen però com vaig dir que us diria un resultat més apte desprès de provar-lo durant un temps llarg doncs aquí teniu el resultat, no es del tot esperat respecte amb lo de la ADSL però com dic amb lo altre esta molt be.