dimecres, de gener 17, 2007

Festivitat de Sant Antoni

Aquí us poso un repertori de la Festa de Sant Antoni que es celebra a la Seu d’Urgell cada any on reparteixen moltes racions d’escudella a la ciutadania. Cal dir que jo aquest any no hi he assistit perquè el treball m’ho ha impedit però el Culbert i la Mari que ells hi han pogut anar doncs m’han tirat unes quantes fotografies per compartir amb tothom (amb la gent que esta fora de la nostra ciutat, a gent que entra aquest blog i no es de la Seu i altres...). També tinc que dir que he rebut uns quants missatges al mòbil que em felicitaven el dia per ser Sant Antoni, però resulta que avui no es el meu sant, tinc que agrair que hagin pensat amb mi, moltes gràcies (es el dia 13 de Juny per això :P).

Desfilada de cavalls






Treballant per l'escudella




Totil que no t'hen perds cap eh!

 

Vistes de les grans cassoles

 
 


Aquest pal esta fregat amb sabo perque rellisqui i la gent i pot pujar, si arribes adalt de tot tens un premi...

 
 
 

El premi per arribar a lo més alt