diumenge, de març 18, 2007

S'ha acabat

Segur que molta gent esteu intentant veure els vídeos de YTube que tinc penjats, doncs resulta que l’altre dia em van borrar el compte de la pàgina... més de 160 vídeos pujats, resums del barça, vídeos meus, parides entre altres coses. Així que intentare buscar una altra pagina que almenys no borrin els vídeos. Els resums del barça segur que els puja alguna altra persona i els puc posar d’ell i aixi m’estalvio tindre’l que gravar i pujar-lo. Quina llastima de veritat, quant vaig veure que havia passat això doncs et quedes una mica de pedra perquè te borren moments de la teva vida, sigui un partit del barça que hagi guanyat, perdut o un vídeo que i surti jo. Així que ja sabeu si premeu per veure un vídeo i no us deixa visualitzar aquí esta el problema.

1 comentari:

eskary ha dit...

Pos quina putada Toni, aquesta gent de GOOGLE son cada dia mes nazis, compren i compren webs per despres imposar normes que EN EL SEU DIA VAN ALEGAR QUE MAI IMPOSARIEN. Senyors de Google! Perque compre un servei gratuit com youtube per despres fer la guitza a l'usuari? Doncs que vagin fent perque si la competencia existeix es per algo. AU! Toni et recomano que provis METACAFE.com SALUT!