dimarts, de febrer 06, 2007

En busca de la consola Wii

Per fi puc dir que ja tinc la consola Wii, desprès de un mes buscant-la per tot arreu m’he pogut fer amb una consola Wii, on la vaig comprar? Doncs a Andorra concretament al River, vaig anar fa unes setmanes endarrere preguntant si tenien la consola i em van dir que estaven esgotades, així que els i vaig dir que quant arribessin em truquessin i així va ser, aquest dissabte al mati em van trucar per si en volia una. Lo curiós es que només van arribar 5 consoles al Centre comercial River, de les quals 4 ja eren per gent que la va reservar i l’ultima doncs la van posar a la venta i en no res ja va desaparèixer. Que tinc que dir sobre aquesta consola? Es fantàstica, puc dir que jo no soc molt amant per no dir res de les consoles i aquesta en cap moment que hi he jugat hi he perdut la gràcia de jugar totalment diferent a una consola, sigui sol o amb els amics. Amb la consola et be un pack de jocs que es diu Wii Sports, Bitlles, Tennis, Golf, Beisbol i Boxa. De moment he jugat a tots i son prou distrets, ara d’aquí poc ja començaré a jugar amb amics a traves d’internet i a disfrutar-ho encara més. També amb un comandament hi anava un pack de jocs petits però distrets i desprès també em vaig comprar el Zelda que de moment no he provat però no deure tardar gaire. El preu de la consola aquí a Catalunya esta a 249€ en canvi a Andorra a 229€, desprès un comandament sol val 35 i amb els jocs petits 38 això a Andorra i desprès el Zelda 46€. Ara ja tinc per uns quants dies consola per jugar i anar practicant amb els jocs. Ja saps si llegeixes això i ens coneixem i tens la Wii no dubtis a dir-me el teu wii code.

La consola



Els comandaments



Joc de beisbol



Joc de tennis



Tinc que dir que ja he fet el meu primer record al joc de Bitlles (Bolos) 246 punts amb una partida.

2 comentaris:

Mkvenneth ha dit...

jeje antuan! io tb tink la wii!! a ver si dma hi penso i et dono el wiicode xD La tnim aki al piset amb el lin i el lukas. Wii rules!

Fubu ha dit...

Ahi ahi Arni :P Doncs ja diras alguna cosa i ja farem uns partidetes, merci crack.

Salut

Wii powa!