dissabte, de juny 09, 2007

Que em deixa tirat

Dijous va ser un dia tranquil a la feina, vaig fer les meves 9 horetes diàries i ja nomes pensava en arribar a casa. La sorpresa va ser al arribar a la duana espanyola on tens que parar el cotxe i ensenyar el que portes al maleter del vehicle, vaig parar el motor vaig baixar li vaig ensenyar el maleter i no portava res que no fos per declarar (una pilota de futbol, oli per el cotxe, els triangles i una botella d’aigua xD) així que em va dir que seguis. Vaig entrar al vehicle i em vaig lligar el cinturo i vaig intentar engegar el cotxe però no es volia engegar, vaig anar provant i provant i res de res, la meva sorpresa va ser quant un guardia civil em va obrir la porta i em va dir: Buenas, que no se quiere encender el coche?, jo li vaig respondre que no , que no hi havia manera, i anàvem provant i em va dir que em prengués el temps que volgués. Ja cansat de tant provar i provar vaig trucar al Culbert perquè sabia que havia pujat a Andorra, la sorpresa va ser que estava aparcat 3 pàrquings al costat del meu cotxe jeje així que em va vindre ajudar i tampoc li vam trobar el fallo. Al cap de 2 minuts va aparèixer també el meu pare allà dintre de la duana (amb un moment ja teníem 3 llocs ocupats i ja començàvem a organitzar una mica de lio jeje). Al final vam decidir empunyar el cotxe fins a fora de la duana espanyola, el vam deixar a una banda i jo vaig procedir a trucar a la grua on al cap de 20 minuts van arribar i vam poder anar cap a la Seu a deixar el cotxe per l’han demà el portessin al taller a reparar. La broma m’ha costat 240€... casi res de res, val més que m’hagi passat aquí a la duana que no a 2 hores lluny.