divendres, de juny 15, 2007

Records – Ràdio Seu


Quant te temps he perdut trucant o escoltant a Ràdio Seu? Crec que no o podria calcular, ja que des de fa anys endarrere cada mati-migdia estàvem tots atents al dial 107.20FM. El concurs que ens tornava bojos era el Carretera i Manta i fèiem piques a ver qui podia aconseguir més punts amb una setmana i emportar-se el premi més bo o més útil. Vaig arribar a guanyar, descomptes alguns restaurants de la Seu o descomptes a botigues (eren descomptes en les famoses pessetes ja desaparegudes de les butxaques de cada dia). Me’n recordo d’un dia que ens vam reunir a casa del Xenca i des de allà vaig agafar fins a 20pico trucades seguides per concursar, tinc que dir que cada persona podia trucar 3 vegades (sinó recordo malament), així que ja us podeu imaginar la colla que érem allà reunida en plan de aconseguir punts. El programa del Carretera i Manta també era un punt per deixar els nostres missatges i quedar per anar a la piscina, boixadera o algun altre lloc. Havíem fet un bon furat els matins de la nostra infància per passar l’estona concursant al programa més famos de Ràdio Seu. Un any també vam anar a Port Aventura amb els concursants de la Ràdio, va estar molt bé fer una trobada d’aquella forma i a un lloc com aquell. No puc deixar de banda el programa de Ràdio Seu “Claqueta” que es fa cada divendres al vespre, on també i érem fidels per aconseguir una entrada per anar al cinema Guiu, tinc que dir que també gracies aquesta fantàstica ràdio de la nostra ciutat (la Seu d’Urgell) he passat moltes hores i hores al cinema. També he fet algunes cosetes per la Ràdio com posar alguna veu, sortir en algun programa, anar al sopar d’aniversari que em van convidar (s’agraeix :P). O sigui que molta gent de la Seu ha passat bons moments amb la Ràdio a l’orella escoltant algun o altre programa o escoltant la Ràdio des de que obren fins que la tanquen ja que molta gent la te posada en hores de treball o per casa. Moltes gràcies per fer-me passar bons records al vostre costat, a tot l’equip de Ràdio Seu ( us poso a tots dintre de la paraula Ràdio Seu perquè així se que no em descuidaré a ningú ni a ninguna). Per molts anys pugui seguir aquesta fantàstica ràdio a la nostra ciutat. Per cert, que em descuido d’una coseta, tinc que dir que Ràdio Seu ja te web i es www.radioseu.cat ja els he afegit als meus links preferits per si i voleu entrar i visitar-la, escoltar la ràdio on-line o llegir les noticies de la nostra ciutat i comarca, actualitzades al dia (tinc que dir que crec que es l’única web que hi ha tantes noticies sobre la nostra ciutat).