dijous, de maig 08, 2008

Bany de gols

Impressionant el partit d’ahir, començant per el passadís que varem fer al Madrid que si es te que fer es per reconèixer que ha guanyat la lliga i per professionalitat, passant per l’arbit que va regalar uns quants gols als del Madrid i sinó mireu les repeticions del partit per la televisió perquè es va veure clar que no eren ni de bon tros falta ni penal, i la clara superioritat del Madrid en molts aspectes. El Barça com sempre a la lluna de Valencia, pensant en els diners, que s’acabi la temporada per poder fer vacances i altres coses. Ara matemàticament el Barça es tercer i això implicarà començar a treballar molt més aviat aquesta temporada i fer una bona neteja de plantilla i renovar moltes cares, a veure que ens espera de cara el futur. L’únic que tinc que dir es força Barça perquè jo no em caic a terra per veure al meu equip perdre sinó que li dono tot el meu suport.


Madrid 4 - 1 F.C.Barcelona