divendres, d’octubre 21, 2011

Garmin Nüvi 2250


Hi ha sorpreses i sorpreses, des de que em vaig registrar al Twitter tinc que dir que la sort ve de la meva part, ja que he obtingut molts avantatges, sigui de conèixer gent, poder estar al dia amb noticies o fins i tot guanyar coses, aquest ultim cas m'ha passat en tres vegades, una camiseta, unes xancles i ara el més gran de tots, un GPS per al cotxe, si si no dic pas cap bestiesa, us deixo unes imatges perquè ho pogueu veure. Per ser una de les persones mes actives comentant coses i sempre donant suport a Garmin ells han tingut un detall molt gran per uns quants dels seus seguidors i com faltaria menys ja veieu m'ha tocat a mi :)

Moltes gràcies a l'equip de Garmin, 
Semper Fidelis! :)


El GPS que m'han enviat a casa.

Com podeu veure jo moc la comunitat Garmin :)

I aquí la sorpresa de tots els afortunats :)