divendres, d’octubre 28, 2011

Kilian's Quest Season 3 Episode 8 (Quant un no fa el que vol)

Aquesta tarda quant he vist que havien penjat el nou vídeo d'en Kilian Jornet he dit que be, veure'm un nou vídeo amb imatges del Kilian corrent, pujant muntanyes, baixant com una cabra com li agrada a ell... La sorprès ha arribat una vegada ha acabat el vídeo i he començat a pensar en tot el que deia on ell creu que "El que estava fent no era el que realment volia" i per això a la cursa de Cavalls del vent va ser el seu primer cop que va abandonar una cursa sense motiu "No tenia ganes de córrer que va perdre el plaer de córrer" si si això mateix diu. Per acabar ens remarca en el moment que vivim on "ha entrat en una esfera en què la societat ens porta a intentar estar present a totes bandes, a valorar més els resultats, a buscar una bellesa efímera". Jo mateix després de reflexionar també m'ho he parat a pensar, és el que vull (a menys escala que ell, està clar), jo també corro per plaer, sinó tingues ganes un dia doncs no ho faig i descanso i el següent ja l'agafo amb moltes més ganes i sento el plaer de que córrer per mi es ser lliure i poder desconnectar de tots els maldecaps que una persona pot tenir per petits que siguin, m'agrada també desfogar-me quant vaig a una cursa i intentar donar el màxim de mi, se que encara no hi he arribat però per això estic treballant perquè ho pugui aconseguir sinó doncs no ho faria. Amb això nomes desitjo que molt aviat el Kilian torni on tingui que tornar i que es l'exemple de molta gent que el segueix i el seguira faci el que faci.