dimarts, de maig 29, 2007

Wai-kiki amb Alberto Tapia

De nou vaig anar a la wai-kiki, 3 de 3 divendres, aquest últim cap de setmana i va anar l’Alberto Tapia, gran DJ o gran amic, des de fa uns quants anys que el conec (m’agrada conèixer la gent ja o sabeu jeje), així que des de el 2004 que jo tingui constància va ser la primera vegada que el vaig sentir posant musica. Tinc que dir que va ser una gran nit sigui en tema de festa i tema d’amics, on vam anar amb el Toledo, Geri, Abram i jo (conduïa jo, no vaig beure tranquils que no em fa falta beure per pasar-mo be :P). Va ser un viatge plogut fins ben entrat Agramunt (2km abans) va deixar de ploure i vam poder passar una bona nit dintre de la discoteca. Tinc que dir que m’ho vaig passar molt be aquesta nit de festa, on vaig disfrutar de la companyia i el bon rotllo que hi havia, on l’Albert Tapia, el Jordi i el Marc (gracies per cert per el CD, esta molt be tiu!) s’ho van currar cadascú amb la seva feina.

Amb el Geri i el Toledo



Ambient de la panxanguera on i vam passar bastanta estona tambe.



Abram a sobre de la tarima (vaia rapada nen xD)



Gogo de la pista de dalt



Jordi, gràcies de nou per la secció que te vas currar aquella nit.



Jordi and Albert



Ambient de la pista de dalt



Alet, Toledo i jo



Esteve, David i cash



Tres mosqueteros xD



Amb el Toledo



Gogos en acció



Toledo, Alberto Tapia i jo



No podia faltar una firma de l'Alberto Tapia, en tinc des de el 2004 fins al 2007 incloses jeje



Jo amb l'Albert