dijous, d’octubre 25, 2007

Internet (ADSL)

Ahir a la tarda vam tenir un petit percal la majoria de la gent de la Seu, almenys per la nota de premsa del Periòdic d’Andorra, tinc que dir que jo vaig ser un dels afectat i quant vaig veure que no funcionava internet em vaig disposar a trucar a Telefónica (Digame xD). Vaig preguntar que passava i si era culpa de meva casa i ells em van dir que si... imagineu que be que treballen aquesta gent. Al cap d’un quart d’hora vaig tindre el plaer de parlar amb el pujan i vam comentar la jugada i ell també em va dir que no li funcionava internet així que ja vaig veure que no era sol problema meu sinó almenys podia ser un problema general de la Seu o nomes de telefonica. Així que ahir em vaig dedicar a veure algunes series i a descansar una bona estona.

Noticia del periodic d'Andorra:

Una avaria a la línia ADSL de Telefónica va deixar ahir la Seu d'Urgell i els voltants sense internet i sense accés a cap dels serveis de la xarxa, com ara el correu electrònic o la navegació per cercar documentació on line.
L'aturada de la línia es va iniciar a primera hora de la tarda i va afectar durant la resta de la jornada centenars d'usuaris, entre empreses, institucions, serveis públics, estudiants i particulars que resideixen a la Seu. També en va patir les conseqüències el Centre Tecnològic, que recentment ha estrenat les noves instal.lacions al Complex Cultural de les Monges. Tècnics del Consell Comarcal van informar que durant la tarda d'ahir es van posar en contacte amb Telefónica per demanar informació sobre l'avaria de l'ADSL i sobre com es resoldria.
Aquest tipus de problemes amb l'accés a internet es repeteixen de manera periòdica a la Seu d'Urgell i repercuteixen de manera evident en la feina rutinària de moltes empreses en les quals la xarxa té un paper important.
De fet, l'última avaria de l'ADSL de consideració va ser ara fa tot just un mes, el 21 de setembre passat, i es va perllongar gairebé tot un dia.