dilluns, d’octubre 01, 2007

Mail al Barça

Com podeu veure dissabte nomes arribant de BCN vaig enviar un mail a la gent del futbol club Barcelona per expressar una queixa amb el qual no o veia clar, podeu llegir el mail que vaig enviar i la resposta per part de la gent del Barça.

El meu correu:

Bones, aquest dissabte estat a les instal•lacions del Camp Nou per
poder veure el museu i el camp, he agafat el pack 11?. El sorprenent
d’això a estat a l'hora de pagar, ja que he volgut convidar a un amic
i no portava prous diners així que he tingut que posar la targeta de
Credit i el noi de la taquilla m'ha demanat que introduís el codi
pin, però no hi havia manera de posar-lo a traves d'aquell vidre així
que li he tingut que dir el codi ping al noi, no trobo be aquesta
forma de poder pagar amb la targeta, val que no i te que haver cap
problema però no m'ha agradat gens. Espero alguna resposta al
respecte, ja que estic defraudat en aquest aspecte. Pot ser un detall
petit però no bo. Per acabar dir que que el recorregut del circuit
esta molt be. Salutacions des de la Seu d'Urgell. Força Barça.


La resposta:

Benvolgut Sr,

Agraïm la seva comunicació i li informem que hem enviat el seu
missatge al departament corresponent per tal que tinguin en compte
les seves consideracions.

Rebi una cordial salutació