dijous, d’octubre 25, 2007

Un juguet modern

M’he permès un capritxo a l’hora de canviar-me el Mobil, tinc que dir que l’altre que tinc encara funciona a la perfecció però la bateria durava ja molt poc i això em deixava que molts dies a mig mati ja estava incomunicat. Ara la nova adquisició ha estat un IPHONE de la casa APPLE, un telèfon que de moment es ven a estats units i algun altre país que ara no se ben be. El telèfon en principi no es podria tindre aquí amb la cobertura movistar, orange, vodafone... però si el alliberes doncs o pots fer, també tens que tindre en compte de no actualitzar el telèfon ja que podria quedar-se sense us. Així que jo el deixo tal com el tinc per el moment. Aquí encara no esta molt clar quant arribarà i a quin preu i el contracte que tindràs que fer per tindre el telèfon. De moment per la meva part estic molt content.

El menu del telefon



I la meva pagina al telefon, es una fotografia perque pogueu veure que es veritat xD