dimecres, d’octubre 26, 2011

Entrades de series

Hi han algunes entrades de series que segueixo que estan molt be, segur que molta gent les coneixeu, i segur que si la seguiu per internet no la avanceu per poder-la veure cada episodi, m'equivoco?

Una de curta però que la música de fons enganxa i no es fa pesada es la de "Como conoci a vuestra madre":



La següent és The Big bang theory que és una altra on la canço també enganxa i l'intro està molt ben feta:


La serie Dexter també ens deixa una bona intro

 

Una introducció molt sencilla però una serie que em te ben enganxat és (Gossip Girl hihi):


Breaking Bad també es curta però es una que tampoc em canso de veure:



La serie que la musica em posa la pell de punta és "Juego de trones":




Una de les introduccions més llargues que he vist per una serie es la de "True Blood":



Sencilla però amb imatges genials tenim la serie "Como buscarse la vida en América"


El Sequito "The Entourage" la música del principi m'encanta:


Cougar Town, de lo més sencill que hi ha:



White Collar (Guante Blanco), rapida, perquè pugui començar la serie xD


Weeds, sempre m'ha fet gracia com canten en aquesta intro, hi ha moltes introduccions amb cantants diferents;


BreakOut Kings (Ex Convictos), sembla una mica de pel·lícula no?




Tinc un problema i es diu que m'agraden moltes series i aquest post seria enorme així que n'he posat unes quantes de les quines estic seguint, espero que potser gràcies això en comenceu a veure alguna de nova vosaltres.