dimecres, de novembre 22, 2006

Cap de Setmana a Barcelona

El cap de setmana passat dia 11 vam anar amb el Geri, Culbert, Toledo, Mari i jo a Barcelona a veure en principi la pel•lícula de Saw 3, ja que l’havien estrenat el divendres i aquestes pel•lícules millor anar-les a veure a una sala de cine que estigui mitjanament be. Faré un resum ràpid de la nit de dissabte perquè a vegades potser em faig pesat i val més variar una miqueta de l’estil de sempre. La cosa va ser sortir d’aquí de la Seu a les 15:30 hores i anar baixant cap a Barcelona amb el bar mòbil dintre del cotxe (a ver si o pilleu jaja). Al arribar a Barcelona vam anar a aparcar per el costat de Glòries, on vam agafar les 4 coses que ens feien falta i vam anar a veure la pel•lícula, al arribar a comprar les entrades ens van dir que casi no hi havia llocs i que millor que vinguessim a la següent sessió, vam comprar entrades per la següent sessió i vam anar a donar una volta. Primer de tot vam quedar amb el David i just davant vam anar al “Tapas y Cañas” i com es digui, tot per provar unes braves de Barcelona i fer una cervesa de mentre que esperàvem (puc dir que no eren gens bones). Desprès d’aquí vam anar a donar una volta i al final vam assentar-nos a un altre Bar per menjar alguna cosa, la sorpresa va ser que en aquell moment no podia cuinar, vam fer una Moritz que no sigui dit jeje. Al acabar la cervesa vam anar al Carrefour a mirar que hi havia, vam donar una bona volta per dintre de les instal•lacions. Al sortir vam decidir anar al Pans and Company que allà si que i fan menjar i ràpid i bo, de mentre que estàvem al Pans em va trucar el Xus i vaig quedar amb ell (un amic d’internet que fa molt de temps que el conec però mai havíem quedat en persona), molt maco ell i la seva xicota, un plaer nanu de veritat, vam riure una bona estona jeje. A les 22:10h vam entrar dintre de la sessió de Saw3 i vam poder disfrutar de la tercera pel•lícula d’aquesta saga (ja esta en projecte la 4). Al acabar la movie vam anar cap al cotxe on vam agafar el beure i vam fer una mica de “botelló”. Quant vam acabar ja vam anar cap a la Sala Razzmatazz a passar la nit, dintre de la Sala ens vam trobar gent de la Seu com es obvi quant vas algun lloc sempre hi ha alguna o altra persona de la Seu. (Dintre de la Sala no tinc cap foto ja que la camera no la portava a sobre, però a la pagina web de la Razz ni ha una amb el Geri, Toledo i Jo jejeje). Al sortir de la Razzmatazz desprès de tanta festa vam estar una estona per fora i al cap de no gaire ens va trucar el meu cosi i vam anar cap al cotxe, la sorpresa inesperada que li havien trencat el vidre de la banda dreta del darrera i li havien robat unes quantes coses... quina gràcia que fa... manguis de merda... Vam sortir de Barcelona, jo em vaig passar tot el viatge descansant (dormint jeje) i ja em vaig despertar a la Seu, hora d’arribada a les 11:30 del mati.

PD: Veig que el text s'allargat com sempre jejeje (No hi ha manera eh de fer-ho més curt).

Al cañas i tapas de Glories

 

Les braves del cañas i tapas (dolentes xD)

 

Vista del cañas i tapas.

 



El Bar del Joan - a la terrassa

 

Que bona que es la Moritz jeje

 

Moritz en columna

 

La torre agba o com es digui jajaja



Amb el Joan del bar

 

A la secció d'esport del Carrefour

 

Menu del Pans and Company (millors aquestes braves que les altres)

 

Una bona pregunta que al cap d'una estona es va complir al veure Saw 3



Ja es veu no? Botelló xD

 


 

Mari i Culbert (Gracies Mari per les fotografies!!)