dimarts, de novembre 14, 2006

Saben com vendre al client


Ahir al migdia em van trucar de telefònica per oferir-nos la nova promoció de Imagenio que per lo que es veu ja arribat aquí a la Seu d’Urgell. La primera sorpresa va ser que em va sortir una noia agradable al telèfon i em parlava en català, cal dir que es bastant difícil de parlar amb alguna persona amb català dintre de telefònica i si te truquen així doncs es una forma de vendre alguna cosa. Vaig estar parlant amb ella 20 minuts i com he dit ens oferia el servei de Imagenio, que es la televisió que va per telèfon, aquesta oferta inclou 2 mesos de prova. Jo com soc una mica tossut vaig repetir i repetir que si era gratuït del tot i em va respondre que si que si i li dic i la lletra petita que no veig però segur que existeix i la noia ja flipava jaja i em diu no, no tranquil que teniu 2 mesos per provar-ho de franc, sinó us agrada el servei doncs os doneu de baixa. Vaig quedar amb la noia que em trucar avui ja que a ella la trucada li surt gratuïta jaja. Així va ser desprès de parlar ahir amb els meus pares vam decidir de provar sort amb aquest servei. Avui m’ha trucat una altra noia, ja era totalment diferent però també es veia simpàtica, li he confirmat que si que o volíem provar el nou servei familiar de Imagenio, amb 60 canals. Quant tingui més informació sobre aquest servei ja aniré informant per la gent que li interessí posar-ho a seva casa. També tinc que dir que he demanat la ampliació d’un mega a tres megues, només tens que pagar 1€ més.