dimarts, de desembre 12, 2006

Cumpleanys Toledo - Culbert

Desprès d’un mati jugant al Paint-ball i un dinar a casa de la Mari a base de pop a la gallega va arribar la nit, l’hora del sopar dels artistes, Toledo i Culbert eren les estrelles de la gala, el sopar el vam fer al Canturri, feia temps que no i anàvem. Va ser un sopar amb poc menjar però amb bastant de beure, moltes rialles, brindis, fent treballar el porro que li vam regalar al Toledo i bona companyia. Es pot dir que la nit va esta tranquil•la, menys quant vam anar cap al Ghetto que em vaig trobar al Alet, enterramorts i un altre noi, vam estar parlant i caminant per allà al carrer i em vaig despedir d’ells a la bora del Bar la Penya, i al cap de 2 segons vaig veure que venia un Jeep a tota bufa dels mossos cap allà on estàvem i al cap de no res una altra patrulla de mossos i una patrulla de municipals... cal dir que jo no tenia res a veure o sigui que no em va passar res... i si arribo a estar amb ells 2 segons abans? Que hagués passat? Van parlar amb els 3 nois de mentre que la gent s’ho mirava... al cap i a la fi no els i va passar res, no em digueu perquè va passar això perquè no o se jeje. Al Eneas vaig veure bastanta gent que fa vida a BCN últimament a causa dels estudis (quedeu tots i totes saludats), la nit es va fer curta encara anant a la Murga amb una hora més per endavant a causa del Pont, a les 6:30 arribava a casa on vaig poder fer un son fins les 15h jeje.

Vistes de la taula

 
 

Eroles!!

 

Pujan no t'amaguis jeje



Culbert and Mari

 

Un servidor

 

Toledo demostrant lo important que es un Porro en una nit de festa jeje

 

Passant a l'acció



Anem a catar una mica el contingut del porro xD

 

Culbert...

 

Eroles...

 

Xes...



Dave and Toni

 

I jo pensant que era una foto seria jeje




Gràcies de nou Mari per les Fotos ;)