dissabte, de desembre 30, 2006

A la feina

Qui o diria, desprès d’estar de prova durant 9 dies laborables, per fi tinc feina, no es precisament el que buscava amb relació a l’informatica però un cop provant vaig veure que també podria estar interessant aquesta feina. La feina va començar a la farga de moles a una agencia d’aduanes i ara m’han pujat a una altra agencia d’aduanes a la part andorrana, 500 metres més amunt de la frontera andorrana a ma dreta que hi ha unes casetes de fusta doncs allà. El treball consisteix de moment en arreglar papers per els camions que pugen o baixen mercaderies per poder creuar la frontera ja que tot a d’estar en ordre. Puc dir que aquest treball requereix bastanta concentració perquè tot te que quadrar amb les matricules dels transportistes, sinó a l’empresa pot arribar a ser sancionada o sigui ull ben oberts i estar al aguait a la feina. També puc dir que l’entorn de treball esta molt be, tothom m’ha rebut molt be, fins i tot els de les casetes veïnes que per el que veig hi ha molt bona amistat amb tothom. Als 4 dies de començar el mateix divendres ja vam fer sopar d’empresa, qui o diria, va estar també molt be el divendres dia 15 a la Masia de Montferrer. També m’han donat la cistella de Nadal i també he tingut alguns dies de festa per aquestes festes, no em puc queixar per el moment ja que acabo de començar, el que si que puc dir que m’han agafat per treballar a l’empresa i espero que de moment vagi tant be com fins ara. Ara per ara l’horari es prou idoni, es de 6:30 a 14:30 o sigui tot intensiu i cal dir que tinc la tarda lliure, cosa que puc fer d’altres coses com la migdiada jeje.