diumenge, de desembre 24, 2006

Que la sort t’acompanyi

Era el dimecres passat a dos quarts de vuit de la tarda, jo em situava a Andorra de compres i de sobte sona el telèfon, en aquell moment la pantalla marcava “ID oculta” però em vaig disposar a agafar-lo, resulta que era la meva mare a ver si estava per la Seu per anar-la a acompanyar coses per Nadal per adornar una miqueta la casa, al estar a Andorra vaig tindré que dir-li que no podia i també li vaig dir si em podia fer un favor perquè vistes les circumstancies del trànsit no estaria a la Seu abans de les 20h per anar a comprar un dècim de la loteria de Nadal ja que aquell dia tenia potser una intuïció. Vaig arribar a casa casi a les 21 desprès d’haver mirat algunes botigues al centre d’Andorra i haver fet una llarga estona de cua. La meva mare em va dir que no els havia pogut comprar però coneixent-la se que m’amagava alguna cosa, al cap de no gaire estona em va dir que els havia comprat i un era amb terminació 7 i l’altre amb 8. El que vam decidir va ser que anàvem a mitges així alguna que altra possibilitat hi havia més. Va arribar el dia del sorteig de la loteria i van començar a cantar els números, van passar les hores i al mirar els números de dècims a Internet a ver si havia tocat alguna cosa o almenys optar a que ens tornessin els diners i poder comprar un altre dècim per Reis. Primer vaig mirar el numero amb terminació 8 i no hi havia res, la sorpresa va ser al mirar el numero 74097 crec recordar que era aquest ara mateix doncs sortia a la pantalla que el premi era de 220€, 200 per la terminació 97 i 20€ per la terminació del 7. Encara que sigui un pessic l’alegria ja la porto a sobre perquè ara ja em puc comprar alguna cosa per Nadal amb 100€. Els altres 10€ han estat invertits de nou amb un altre numero a mitges amb la meva mare. Esperem tindré la mateixa sort.

1 comentari:

Fubu ha dit...

Silvia!!!!!! Doncs si com va molar aixo de que una li deia una cosa i l'altra una altra jajaja Doncs a mi m'agrada el 8 pero veus, ja va anar be que em canviesin el numero per uns segons jeje doncs aixi vaig tindre la sort dels 220€ jijiji i si la mama els va anar a cobrar i ja m'he comprat uns texans amb els guanys :P a ver si per reis tambe tenim sort al canviar de numero preferit jeje. Donali les gràcies a la teva mare.
Un peto Silvia.