dimarts, d’agost 21, 2007

Ciber-Botellò - Dissabte

Els dissabtes no estan per desaprofitar-los no? Aquest dissabte vam anar a sopar amb el guti la Imma al Mizzela on vam sopar prou be i vam acompanyar el menjar amb sangria (com si estiguéssim a la platja xD) la nit encara nomes havia acabat de començar ja que vam acabar aviat de sopar i vam anar a començar a escalfar motors a la botiga del Guti ja que aquesta nit tocava Ciber-Botellò amb les Putilles Underground (KDD) algunes van jugar, altres es posaven al dia, altres estaven per a fora, una mica de dispersió. El joc que vam jugar va ser el “flat-out” gran joc per passar l’estona i riure o sentir “ara tots a per el Toni que fa la putilla xD” (Repetim o que Guti&Putilles?) Qui érem allà? Guti, Imma, Nana, Alba, Silvia, Iona, Patri, Raquel, Lucia, Laura i jo, crec que no em descuido ningú (sol passar amb la meva memòria jeje). Per acompanyar les partides o per estar per allí teníem la possibilitat de fer algun combinat de la casa, hi havia una mica de tria per tothom. Ja dic això es te que tornar a repetir o sinó fent algun altre tipus d’activitat. Alguna persona potser es preguntarà perquè no vaig arribar a Montferrer si estava al passeig no? Doncs el cas es que mentre estava allà al passeig em va venir el baixon i vaig decidir anar cap a casa. Motiu del Baixon? “Divendres”, aqui el calcul matemàtic:

Wai-kiki + Reb-Bull - Festa / ballar x viatge = cansament

Cansament + Son – poques hores (de 6:30 a 10:30) = Baixon a la nit del dissabte

PD: Gracies Nen!!


Bar



Hello Imma!



Qui s'amaga? Guti!!!! jeje



Em tinc que aguantar el riure i tot jejeje



A la banda les putilles viciades jeje



Iona viciada



Imatge agafada durant una de les tantes partides que vam fer, més que res per veure els nicks jeje



Molt maca la foto, pero es l'unic que he pogut aconseguir per posar aquí! :( a ver si en ruleu alguna. Foto by Fotolog Silvia xD

1 comentari:

Putilles ha dit...

Iep!

Sense dubte s'ha de tornar a repetir!
Ja hem va extranyar no veure't x Montferrer, xo nuse xD

Silvia